پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   12:51:33
اخبار دانشگاه

1396/10/11 دوشنبه حضورمعاونت اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به منظور بررسی نحوه برگزاری آزمونهای نیمسال اول 97-1396 سه شنبه پنجم دی ماه، جناب آقای دکتر محمد رضا جلالی معاون محترم اجرایی دانشگاه پیام نور استان اصفهان جهت ارزیابی و نظارت بر نحوه برگزاری امتحانات پایانترم نیمسال اول سال تحصیلی 97-1396 در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان حضور یافتند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی، به ارائه گزارشی از روند برگزاری آزمون ها پرداخت دکتر محمد ابراهیم ایرج پور از معاونت محترم اجرایی دانشگاه دعوت به عمل آوردند تا از نحوه برگزاری آزمون ها از نزدیک دیدار کنند. 

دکتر محمد رضا جلالی ضمن بازدید از سالن برگزاری و قرنطینه امتحانات این دانشگاه، شیوه برگزاری و حضور اعضای هیات علمی در زمان برگزاری امتحانات، رعایت بخشنامه ها و تکمیل صورتجلسات و همچنین نحوه رسیدگی به تخلفات احتمالی دانشجویان در امتحانات بررسی نمودند و نظرات دانشجویان را در خصوص کیفیت امتحانات کتبی و الکترونیکی جویا شدند.

ایشان از ابتکارات دانشگاه پیام نور اردستان در تهیه صورتجلسه امتحانات و فرم معرفی به استاد که به صورت کامپیوتری و از طریق سیستم گلستان استخراج شده بود استقبال کردند و دقت و صرفه جویی در این شیوه را در خور تحسین و مناسب برای کلیه مراکز و واحدهای پیام نور دانستند.

 در ادامه ایشان در جلسه ای با موضوع برگزاری همایش نقش اردستان در تاریخ و ادب و فرهنگ ایران که با حضور رئیس ارشاد و رئیس میراث فرهنگی برگزار شد شرکت کردند و حمایت کامل دانشگاه پیام نور را از این همایش اعلام کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر