پنجشنبه 30 فروردین 1403   15:00:42
اخبار دانشگاه


1397/3/12 شنبه ضیافت افطاری در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) سه شنبه هشتم خرداد ماه مصادف با سیزدهم ماه مبارک رمضان و به مناسبت ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم افطاری با حضور خانواده های کارکنان و اعضای هیأت علمی در سالن همایش های دانشگاه پیام نور مرکز اردستان برگزار گردید.

دراین مراسم که با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی برگزار گردید  کلیه میهمانان راس ساعت 18:30 درسالن همایش های دانشگاه حاضر شدند.

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ریاست دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم و خوشامد گویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گزارش مختصری از عملکرد یکسال اخیر دانشگاه را ارائه نمود.

ایشان ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم بیان داشت ضیافت افطاری که برای سومین سال متوالی در این دانشگاه برگزارمی شود فرصت بسیار مغتنمی است تا خانواده ها دیداری تازه کنند و ارتباطات جدیدتری میان ایشان شکل گیرد.

ایشان بر همدلی و همکاری مجموعه دانشگاه تاکید کردند و اظهار داشتند دانشگاه پیام نور مرکز اردستان زمانی در عرصه های گوناگون موفق عمل خواهد کرد که تمامی کارکنان، زنجیروار و مثل عقربه های ساعت در کنار هم و در فضای آرام و دلخواه تلاش کنند که این ضیافت هر ساله گامی در جهت ایجاد وحدت و تقویت همدلی و همکاری اعضای هیات علمی و کارکنان به منظور دسترسی به اهداف عالی دانشگاه
می باشد.

وی در پایان ترویج و گسترش چنین مراسمی را لازم دانست و افزود: این محافل، موجب گسترش فرهنگ غنی اطعام و افطار به ویژه در بین نسل آینده خواهد شد و ابراز امیدواری کرد که این مراسم در سالهای آینده نیز به همت دوستان ادامه داشته باشد زیرا چنین مراسمی ضمن ایجاد نشاط جمعی، باعث گسترش دوستی های بیشترمی شود.

در این مراسم که بیش از 50 نفردر آن شرکت داشتند چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ میزان تدارکات، رشد قابل ملاحظه ای نسبت به سال قبل داشت شایان ذکر است تمامی مخارج این مراسم به صورت خودجوش و داوطلبانه توسط پرسنل علمی و اداری این دانشگاه تقبل گردید.

از دیگر برنامه های این مراسم پخش کلیپ تهیه شده توسط امور فرهنگی دانشگاه و برگزاری انواع مسابقات شاد و مفرح برای فرزندان کارکنان بود.

همزمان با پخش اذان کلیه مهمانان به سمت مجتمع فرهنگی دانشگاه راهی شدند و نماز جماعت را به امامت حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دهشیری بجا آوردند و سپس مشغول صرف افطار شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر