جمعه 10 فروردین 1403   10:48:36
اخبار دانشگاه


1396/5/25 چهارشنبه تالار پذیرایی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان راه اندازی شد در راستای سیاست های کلی دانشگاه پیام نور مبنی بر استفاده بهینه از امکانات و فضای موجود و درآمدزایی از این امکانات، مرکز اردستان نسبت به راه اندازی تالار پذیرایی نور جهت رونق و کسب درآمد برای دانشگاه اقدام نمود.

در این خصوص مجتمع فرهنگی این دانشگاه که استفاده محدودی از آن به عمل می آمد به این امر اختصاص یافت و به منظور انجام مراسمات و مناسبات مختلف با انعقاد قرارداد با بخش خصوصی  به عموم مردم معرفی گردید.

از آنجایی که فضای فیزیکی این مجتمع موقعیت کاملا مناسب را جهت اقدام فوق دارار بود و در سطح شهرستان ساختمانی جهت انجام مراسمات با این موقعیت وجود نداشت شرایط را جهت اتخاذ این تصمیم تحکیم بخشید.

 در همین راستا پس از هماهنگی های لازم با مدیران محترم در ستاد استان و همچنین مسئولین شهرستانی، ضمن تجهیز اولیه ساختمان توسط دانشگاه، قراردادی با بخش خصوصی منعقد گردید و پس از تجهیز و تکمیل نهایی به بهترین شکل ممکن توسط طرف قرارداد، اولین مراسم  در تاریخ 1396/05/12 در تالار مذکور برگزار شد که به حمد الله با نظارت دانشگاه بازتاب بسیار خوبی در جهت معرفی این تالار در سطح شهرستان داشت.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ریاست دانشگاه هدف از این اقدام را انجام کار فرهنگی و تحقق سنت حسنه پیامبر گرامی اسلام و البته استفاده بهینه از امکانات موجود دانشگاه و کسب درآمد دانست.

ایشان نظارت بر برگزاری مراسم و رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی را از جدی ترین امور و وظایف مرکز بیان نمود و افزود این تالار دارای زیربنای 926 متر مربع و قابلیت پذیرایی برای 600 نفر می باشد.

 

           روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر