جمعه 7 اردیبهشت 1403   01:32:03
اخبار دانشگاه
1394/10/9 چهارشنبه 9 دی روز همدلی ملت با ولایت، دانشگاه پیام نور اردستان میزبان نشست فرهنگی و بصیرت افزایی شد. این جلسه صبح چهارشنبه 9 دی ماه همزمان با سالروز بصیرت و میثاق ملت با ولایت به دعوت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان تشکیل شد. موضوع این جلسه بررسی راهکارهای ممکن برای بصیرت افزایی دانشجویان و افزایش تعاملات مشترک جهت برگزاری فعالیت های فرهنگی در سطح شهرستان بود.

. میهمانان این جلسه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دهشیری امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه، حاج آقا حیدری رییس دفتر تبلیغات اسلامی شهرستان، آقای بصیرت رییس محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، حاج آقا نجفی امام جماعت دانشگاه پیام نور  دربارة مسائل فرهنگی شهرستان گفتگو و تبادل نظر نمودند.

دکتر ایرج پور در این جلسه اظهار داشتند در مقوله فرهنگ می بایست از فعالیت های سطحی و کلیشه ای عبور کرد و به نحو عمیق و جدی با تمایلات منطقی و دیدگاه های جوانان ارتباط برقرار کرد. ایشان به لزوم همگرایی و تعامل دستگاه های فرهنگی شهرستان و پرهیز از عملکردهای جداگانه و پراکنده ادارات تاکید کردند.

پس از آن امام جمعه محترم شهرستان ضمن تبریک اعیاد و همچنین بزرگداشت سالروز 9 دی، ضمن استقبال و ابراز خرسندی از ابتکار دانشگاه پیام نور جهت برگزاری چنین جلسه ای مقارن با این روز بیان فرمودند ما باید با ارائه واقعیت های دین اصیل اسلام که همواره به رحمت و مهربانی دعوت می کند، فرهنگ اصیل اسلامی را تقویت نماییم.

در پایان مقرر گردید جلسات به صورت منظم با محوریت دانشگاه پیام نور اردستان و با حضور اعضای حاضر در جلسه و دیگر دانشگاه های شهرستان تشکیل شود. همچنین مقرر شد با پخش فیلم های تأثیر گذار، اردوهای دانشجویی و برپایی همایش های ملی در جهت تقویت بنیان های فرهنگی و فکری دانشجویان و جوانان اقدامات جدی و عملی صورت پذیرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر