پنجشنبه 9 فروردین 1403   15:54:19
اخبار دانشگاه
1394/11/7 چهارشنبه رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با فرماندار اردستان دیدار کرد. سه شنبه ششم بهمن ماه نود و چهار، آقایان دکتر مهدی یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان به اتفاق دکتر محمدابراهیم ایرج پور در فرمانداری اردستان حاضر و با جناب آقای غیور فرماندار اردستان دیدار و گفتگو کردند.

در این ملاقات ابتدا دکتر یوسفی گزارشی از پیام نور اردستان در حوزه فرهنگی، آموزشی و عمرانی ارائه داد و آقای مهندس غیور ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین مرکز دانشگاهی در شهرستان قول مساعدت و تعامل در تمام زمینه ها را دادند و به اتفاق در محل دانشگاه پیام نور از پروژه فرهنگی دانشگاه بازدید کردند.

پروژه مزبور از جمله 3 طرح استانی دانشگاه پیام نور است که به عنوان طرح ملی می بایست در دهه مبارک فجر افتتاح شود.

دکتر ایرج پور ضمن ارائه گزارش کامل از وضعیت مجتمع فوق همکاری فرمانداری محترم و توصیه به ادارات تحت امر جهت تسریع در همکاری را خواستار شد.

سپس از مجتمع فنی، مهندسی و آزمایشگاه های مرکز بازدید نمودند و درنهایت در اتاق شورای دانشگاه به اتفاق اصحاب رسانه جلسه ای تشکیل و آقایان دکتر یوسفی ، مهندس غیور و دکتر ایرج پور به سؤالات خبرنگاران پاسخ دادند. و در آخر به عنوان حسن ختام این جلسات از مسجد جامع اردستان بازدید و پس از اقامه نماز ظهر و عصر خداحافظی کردند.  

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر