شنبه 1 اردیبهشت 1403   11:44:32
اخبار دانشگاه
1394/12/2 یکشنبه دیدار رئیس و کارمندان از خانواده شهید غلامی شنبه یکم اسفندماه 94 رئیس، اعضاء علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور اردستان به دیدار خانواده محترم شهید بزرگوار سردار پاسدار علیرضا غلامی، فرمانده گروهان تفحص لشکر 14 امام حسین رفتند.

در این دیدار که با استقبال گرم خانواده معزز شهید غلامی مواجه شد، ابتدا دکتر ایرج پور رییس دانشگاه از عظمت، جایگاه و رشادت شهدا صحبت کردند و ابراز داشت "امنیت امروز مرهون خون شهداست و هر هموطن به ویژه مسئولان نباید دینی را که این برگزیدگان خداوند بر گردن ما دارند از یاد ببرد. اگر خداوند ما را شامل رحمت خود قرار دهد و ما نیز با تمام توان کوشا باشیم، ممکن است لیاقت و شایستگی پاسداری از خون آن عزیزان و خدمتگزاری خانواده های شهدا را بیابیم."

در این نشست صمیمی فرزند شهید آقای محمدرضا غلامی و همسر شهید خاطراتی از آن بزرگوار بیان نمودند که معنویت این جلسه رامضاعف کرد. در نهایت با بدرقه خانواده محترم شهید جلسه به پایان رسید.

در ادامه کلیه همکاران برای پیمایش هفتگی که در روزهای شنبه در دانشگاه پیام نور مرکز اردسـتان برگزار می شود، به اتفاق هم به پارک جنگلی مهاباد رفتند و در فضایی مفرّح و شاد یک ساعت پیاده روی توسط همکاران انجام شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر