پنجشنبه 9 فروردین 1403   15:23:03
اخبار دانشگاه
1395/2/19 یکشنبه پس از سالها انتظار پارکینگ دانشگاه پیام نور اردستان به بهره برداری رسید. دانشگاه پیام نور اردستان در یک تعامل سازنده با شهرداری اردستان و اختصاص 3500 مترمربع از سنگ فرش های مازاد خود به شهرداری اقدام به ساخت پارکینگ جهت خودروهای دانشگاه و همکاران دانشگاه نمود. این پارکینگ با ظرفیت تعداد 20 دستگاه خودرو در مساحت کل 1250 متر مربع و 300 متر مربع مسقف احداث شده است.

شنبه هیجدهم اردیبهشت ماه نود و پنج با حضور معاونین دانشگاه پیام نور استان اصفهان جناب آقای دکتر منصف  و جناب آقای دکتر جلالی و همچنین شهردار محترم اردستان جناب آقای موسوی و جمعی از مسؤولین شهر، اساتید و کارکنان دانشگاه رأس ساعت 10 صبح پارکینگ یاد شده افتتاح شد.

سپس میهمانان و همکاران دانشگاه در محل سالن کنفرانس حضور پیدا کردند و کلیپ مراحل اجرایی پارکینگ  پخش شد.

دکتر ایرج پور ضمن خوش آمد گویی به حاضران از شهردار محترم اردستان به دلیل مساعدت و همراهی صمیمانه تشکر و قدردانی نمود و مراحل اجرایی ساخت پارکینگ و تعاملات انجام شده میان دانشگاه و شهرداری را بیان فرمودند.

در نهایت با اهداء لوح تقدیر با امضای ریاست دانشگاه پیام نور استان اصفهان و به نمایندگی آقای دکتر منصف از زحمات شهردار اردستان و نگاه کاملاً مثبت وی به دانشگاه قدردانی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر