جمعه 31 فروردین 1403   14:14:10
اخبار دانشگاه
1395/2/21 سه‌شنبه جلسه تودیع و معارفه رؤسای دانشگاه پیام نور واحد زواره شنبه 18/02/95 در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور زواره، حکم جناب آقای دکتر محمد ابراهیم ایرج پور سرپرست دانشگاه پیام نور اردستان با حفظ سمت، به ایشان ابلاغ شد.

جلسه تودیع و معارفه رأس ساعت 11 صبح با حضور معاونین محترم دانشگاه پیام نور استان آقایان دکتر منصف و دکتر جلالی برگزار شد.

در این جلسه که جمعی از مسؤولین شهر اردستان ازجمله امام جمعه محترم ، بخشدار ، معاون فرماندار و همچنین مسؤولین محترم شهر زواره حضور داشتند، ابتدا دکتر ایرج پور ضمن خوش آمد گویی تأکید کرد برای پیشرفت و شکوفایی هر دو دانشگاه اردستان و زواره و شهرستان می بایست خط کشی های جغرافیایی را کنار بگذاریم و تمام قد برای اعتلای این دو مرکز آموزش عالی در زیر پرچم واحد دانشگاه پیام نور کوشید.

سپس جناب آقای دکتر منصف بیانات خود را با تاکید بر اجرای قانون و قانون مداری آغاز کرد و ضمن اعلام حمایت از هر دو دانشگاه شهرستان بیان داشتند، استفاده بهینه و مناسب از امکانات موجود در دانشگاه های پیام نور استان از اولویت های مهم ستاد و سازمان مرکزی است.

در نهایت بخشدار و رئیس شورای شهر زواره بر ایجاد وحدت و همدلی تأکید کردند و قول مساعدت و همکاری همه جانبه به آقای دکتر ایرج پور در جهت رشد و شکوفایی هرچه بیشتر دانشگاه پیام نور زواره دادند.

پس از پایان جلسه معاونین دانشگاه پیام نور استان اصفهان و همکاران دانشگاه های پیام نور اردستان و زواره به مسجد جامع تاریخی و زیبای زواره رفتند و نماز جماعت را به امامت حاج آقا عسکری امام جمعه محترم زواره برپا داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر