جمعه 31 فروردین 1403   12:39:19
اخبار دانشگاه
1395/2/27 دوشنبه دیدار رئیس دانشگاه با دانشجویان بسیجی و فعالان فرهنگی یکشنبه 25/02/1395 دکتر محمد ابراهیم ایرج پور با دانشجویان بسیجی و فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور زواره دیدار کرد.

در این دیدار که نزدیک به 30 نفر از دانشجویان بسیجی خواهر و برادر و فعالان فرهنگی حضور داشتند رئیس دانشگاه پیام نور زواره از حضور حداکثری این عزیزان تشکر و اعلام کرد: دانشگاه محلی است که دانشجویان می بایست توانمندی های خود را به منصه ظهور بگذارند و آزمون وخطا کنند تا پس از فراغت از تحصیل افرادی کار آزموده و توانمند برای خدمت به وطن خود باشند.

ایشان گفت: ما مسؤولین، خادمان دانشجویان هستیم و اولویت ما دانشجویان و به ویژه دانشجویان بسیجی هستند. وی اظهار داشت تصمیم گیری و سیاست کاری ما در دانشگاه بر محوریت برنامه های فرهنگی است.

دکتر ایرج پور ضمن ترسیم چشم اندازی درخشان برای دانشگاه پیام نور زواره بیان نمود شهرهای اردستان و زواره بویژه زواره از ریشه تاریخی و فرهنگی عمیقی برخورداراست و من امیدوارم مرز بندی های جغرافیایی و اختلافات منطقه ای باعث عدم پیشرفت آنها نشود.

سپس آقای حمامی مسؤول بسیج دانشجویان شهرستان اردستان در ناحیه مقاومت بسیج ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب آقای دکتر ایرج پور، از زحمات بسیجیان حاضر در جلسه تشکر کرد و پس از ارائه گزارش عملکردآنها، مسؤولین جدید بسیج خواهران و برادران دانشگاه پیام نور زواره معرفی و احکام آنان توسط رئیس دانشگاه به ایشان تقدیم شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر