جمعه 7 اردیبهشت 1403   13:50:18
اخبار دانشگاه
1395/3/2 یکشنبه جلسه شورای اداری شهرستان روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1395 جلسه شورای اداری شهرستان در دانشگاه پیام نور اردستان تشکیل شد . میهمان ویژه این نشست جناب آقای دکتر الهیاری مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بودند .

سخنران نخست جلسه " جناب آقای دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور " بودند ایشان در راستای تبیین برنامه های شهرستان بر اساس اقتصاد مقاومتی اظهار داشتند ملت ما ثابت کرده است که می تواند در شرایطسخت و بحرانی بیشترین بازده را داشته باشند .مردم بزرگ ایران در طول تاریخ نشان داده اند که به آسانی بر مشکلات و سختی ها فائق می شوند .

وی بیان نمود در شرایطی که بودجه و اعتبار اختصاص یافته به این دانشگاه بسیار ناچیز بود لیکن در 8 ماه اخیر کارهای بزرگی ازجمله تکمیل و افتتاح مجتمع فرهنگی ، ساخت پارکینگ و اقدام اولیه جهت ساخت استخر ذخیره آب صورت پذیرفته است که گزارش کامل عملکرد 8 ماهه اخیر به صورت مصور به سمع و بصر اعضای محترم شورای اداری شهرستان رسید .

،حجت الاسلام حسن دهشیری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری اردستان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور اظهار کرد: باتوجه به اینکه اردستان دارای بناهای عظیم فرهنگی و تاریخی بسیار است، نگاه ما به میراث فرهنگی باید دانشی باشد نه داعشی چرا که داعشی‌ها بناها را از بین می‌برند و دانشی‌ها از آن محافظت می‌کنند.

 

امام جمعه اردستان عنوان کرد: باتوجه به اینکه به تعبیر قرآن وقتی به آثار به‌جا مانده از پیشینیان نگاه می‌کنیم باید از آن عبرت بگیریم، امروزه وظیفه شناسایی و حفظ و نگهداری، معرفی و بهره‌برداری از این آثار تاریخی را برعهده داریم.

فرماندار اردستان نیز گفت: باتوجه به اینکه بیش از ۶۸ اثر تاریخی در شهرستان اردستان به ثبت رسیده است، بناهای تاریخی معرف انسان در طول تاریخ و آینه‌ای از اندیشه و معنویت و عصاره شخصیت گذشتگان این منطقه است.

علیرضا غیور با اشاره به اینکه باید از این ظرفیت و فرصت در راستای پیشرفت شهرستان استفاده تصریح کرد: مدیران همکاری لازم را در این رابطه داشته باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر