چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403   03:49:39
اخبار دانشگاه


1395/3/29 شنبه اولین نشست شورای اداری شهرستان اردستان با حضور نماینده جدید مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور اردستان برپا شد تمامی رؤسای ادارات، ائمه جمعه و جماعات، فرماندار محترم شهرستان و نماینده گرامی مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

نماینده و فرماندار در ضمن ایراد سخنان خود ویژگی بسیار مثبت دانشگاه پیام نور اردستان که تعامل سازنده ای با تمامی ادارت شهرستان دارد اشاره کردند و از تلاش شبانه روزی مدیریت دانشگاه در راستای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و همچنین راه اندازی مرکز رشد قدردانی کرد.

وی افزود به حمدا.. با همت و پیگیری مدیریت دانشگاه پیام نور اردستان مقدمات راه اندازی مرکز رشد در اردستان فراهم شده و انشاا..به زودی راه اندازی خواهد شد.

مهندس غیور گفت: ادارات می بایست در تصمیمات کلان شهرستان از وجود دانشگاه که محل حضور افراد فرهیخته و متخصص است استفاده نمایند.

سپس نماینده شهرستان اردستان حضرت حجت الاسلام طباطبائی نژاد به ایراد سخن پرداخت و مسؤولین ادارات را به کار مداوم و تلاش مضاعف دعوت کرد و توصیه اکید نمود با همدلی و وحدت تلاش نمایند رضایت مردم را در رأس امور کاری خود جلب نمایند.

وی افزود با توجه به اینکه این شهرستان از وجود چندین دانشگاه برخوردار است در تصمیم گیری های خود و جهت پرهیز از موازی کاری و دوباره کاری از توان و تخصص این دانشگاه ها استفاده نمایند و کار اساسی و عملی انجام دهند .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر