شنبه 1 اردیبهشت 1403   05:41:05
اخبار دانشگاه

1395/4/19 شنبه در روز پاسداشت شوراها و شهرداری، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار محترم دیدار کرد چهاردهم تیرماه نود وپنج مصادف با روز شوراهای شهر و روستا و شهرداری ها، رییس دانشگاه های پیام نور اردستان و زواره به اتفاق جمعی از همکاران اداری و علمی به دیدار شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر رفتند

در این دیدار که با حضور اکثریت اعضای شورای شهر و شهردار محترم برگزار شد، ابتدا دکتر ایرج پور ضمن گرامیداشت و عرض تبریک و تهنیت این روز مهم، گفت: خدمات ارزشمند و چشمگیر شهرداری و شورای اسلامی شهر اردستان بر عموم شهروندان گرامی و مسؤولین محترم شهر واضح و آشکار است.

وی افزود: این خدمات گسترده در سایه وفاق و همدلی مجموعه عزیزان در شهرداری است و ابراز امیدواری کرد این روال به همین صورت به پیش برود.

دکتر ایرج پور در ادامه به بیان پاره ای از مسایل جاری دانشگاه از جمله آسفالت جاده دسترسی محلی ورودی شهر، ساخت استخر ذخیره آب و .....اشاره کرد و از شهردار محترم همکاری و مساعدت جدی جهت  رفع این مشکلات  را خواستار شد.

شهردار اردستان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور مجموعه دانشگاه پیام نور، خدمات و فعالیت های چشمگیر اخیر دانشگاه پیام نور را ستودنی خواند و قول همکاری و مساعدت در تمام زمینه ها را داد.

اعضای محترم شورای شهر نیز از نگاه سازنده و فرهنگی ریاست دانشگاه و توجه ویژه ایشان به مسائل جانبی شهر تشکر و قدردانی کردند و اهتمام خود را برای رفع تمامی مشکلات پیش روی دانشگاه اعلام داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر