جمعه 10 فروردین 1403   09:37:49
اخبار دانشگاه


1395/5/19 سه‌شنبه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار مراسم بزرگداشت روز خبرنگار یکشنبه مورخ 17/05/1395 با حضور خبرنگاران شهرستان اردستان در سالن کنفرانس دانشگاه برگزار گردید .

در ابتدای مراسم آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت گردید سپس جناب آقای دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز خبر نگار و عرض تسلیت به مناسبت شهادت آقای محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف توسط گروه تروریستی طالبان در سال 1377 ، به جایگاه حساس خبر و خبرنگار اشاره نمودند و با قرائت شعری از مولانا بیان داشتند این موضوع از دیر باز جایگاه خاصی در فرهنگ ما داشته ، دارد و خواهد داشت.

جان نباشد جز خبر در آزمون                   هر که را افزون خبر جانش فزون

اقتضای جان چو ایدل آگهی است            هرکه آگه تر بود جانش قوی است

ایشان در ادامه به دستاورد های دانشگاه در حوزه های آموزشی، عمرانی و فرهنگی و فعالیت های انجام شده در این حوزه ها پرداختند و توضیحاتی را ارائه نمودند: از جمله  تفکیک امور فارغ التحصیلان و دانش آموختگان در راستای سرعت بخشیدن به امور فارغ التحصیلان، اصلاح فضای سبز دانشگاه، شرکت در مراسم کوهپیمایی و بازدید از فیلم های اکران شده به منظور ایجاد همدلی و وفاق بیشتر همکاران، هم سویی با مسئولین شهرستان و ...

در این جلسه آقای دکتر ایرج پور ضمن اشاره به مزایای دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاههای دیگر نظیر شهریه کمتر، عدم نیاز به حضور دانشجو در دانشگاه و آموزش مجازی از ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه در هفته آتی خبر دادند.

ایشان همچنین به راه اندازی شرکت های دانش بنیان در شهرستان و نقش دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به عنوان متولی این امر اشاره نمودند و بیان داشتند که در مقاطع پایانی کار هستیم و امیدواریم که بتوانیم از مزایای آن بهره مند شویم.

در پایان با اهدای شاخه گل و هدیه از خبرنگاران عزیز شهرستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر