جمعه 31 فروردین 1403   08:26:06
اخبار دانشگاه
1395/7/10 شنبه دیدار ریاست و پرسنل دانشگاه پیام نور اردستان و زواره از خانواده محترم شهیدان موحد به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و خانواده معزز ایشان، دکتر ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور اردستان و زواره به همراه جمعی از پرسنل علمی و اداری دانشگاه روز سه شنبه ششم مهرماه از خانواده شهیدان موحد واقع در بخش مرکزی زواره دیدار کردند در این خانواده پدر معلم و پسر که دانش آموز پدر بوده به فیض شهادت نائل آمدند که در این مسیر، پسر از پدر پیشی گرفت و راه شهادت را به معلم خویش آموخت. شهید محمد موحد پدر خانواده در عملیات خیبر در سن 40 سالگی و شهید رضا موحد در عملیات بیت المقدس در سن 15 ساگی به شهادت رسیدند.

در این جلسه که تعدادی از همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش زواره در آن حضور داشتند به تشریح ابعاد شخصیتی پدر و فرزند شهید پرداخته شد و متن وصیت نامه هر دو بزرگوار قرائت گردید.

از دیگر نکات قابل توجه این دیدار، بیان خاطرات این عزیزان بود که از زبان خانواده محترم ایشان بیان گردید.

دکتر ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور اردستان و زواره ضمن بیان این مهم که مملکت ما مدیون خون پاک شهداست و ما هر چه داریم از وجود مقدس این عزیزان است اظهار داشتند دانشگاه پیام نور اردستان و زواره همراهی و همکاری کامل با خانواده محترم شهدا را سرلوحه امور خود قرار داده و از پیشنهادات و ارشادات این عزیزان در جهت پیشرفت و ارتقا دانشگاه استقبال می نماید.

همچنین ایشان افزودند دیدار با خانواده معظم شهدا از توفیقات بزرگی است که می باست تمام افراد از آن بهره جویند.

در این مراسم آزاده جانباز حاج رضا هادی طحان حضور و اظهار داشتند شهر زواره دارای 12 معلم، 37 دانش آموز، 5 دانشجو ، شش شهید دوبرادری و یک مورد پدر و پسر شهید ( شهیدان موحد ) می باشد .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر