چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403   11:01:20
اخبار دانشگاه



1395/7/13 سه‌شنبه بازدید ریاست، اعضای علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور اردستان و زواره از خانه سالمندان به مناسبت روز جهانی سالمندان وقتی قدم به خانه سالمندان می گذاری، نگاه خسته و منتظر ساکنان پرمهرش از هر چیزی پررنگ¬تر می¬نماید و پشت چهره های پُرچین و بااحساس مادران مهربان و پدران دیروز به روشنی پیام تنهایی و غبار فراموشی به چشم می¬ آید. شنبه دهم مهرماه مصادف با روز جهانی سالمندان دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور اردستان و زواره به همراه جمعی از اساتید و کارکنان این دانشگاه از سرای سالمندان شهر زواره دیدار کردند.
ابتدا آقای سید ابوالفضل شاه مرادیان مسئول سرای سالمندان زواره ضمن خوشامدگویی، مختصری از تاریخچه آسایشگاه و خدمات ارائه شده را بیان کردند. ایشان افزود در حال حاضر 23 تن از بانوان سالمند در این آسایشگاه حضور دارند که کهنسال ترین عضو آن متولد 1285 هجری شمسی، 110 سال سن دارد.
در این دیدار صمیمی که بیش از یک ساعت به طول انجامید، دکتر ایرج پور خاطر نشان کردند خدمت به سالمندان، اجر و ثواب خدمت به پدران و مادران خودمان را دارد و ضمن اشاره به توصیه های دین مبین اسلام در تکریم سالمندان بر تداوم فرهنگ سازی و بازگویی این سنت حسنه در میان نسل جوان تاکید نمودند.
در پایان رئیس دانشگاه از زحمات فراوان و بی وقفه ی کارکنان محترم آن مرکز و و همکاری این عزیزان در برگزاری این برنامه تشکر و قدردانی نمود.
مجموعه دانشگاه پیام نور اردستان و زواره در راستای توسعه برنامه های فرهنگی و احیای سنت های ارزشمند دینی و اخلاقی برای دومین بار در طی دوسال گذشته در سالروز بزرگداشت سالمندان از این آسایشگاه بازدید نموده اند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر