جمعه 10 فروردین 1403   11:15:57
اخبار دانشگاه

1395/7/17 شنبه برگزاری جلسه آشنایی با فضای سایبر در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی، دانشگاه پیام نور مرکز اردستان سه شنبه سیزدهم مهر ماه میزبان عزیزان نیروی انتظامی شهرستان بود که همزمان جلسه ای با موضوع " آشنایی با فضای سایبر " تشکیل و جناب سروان محمدیان کارشناس مسائل سایبری در این زمینه با کارکنان و دانشجویان این دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای جلسه آقای ابراهیم زاهد زاده ضمن عرض خوشامدگویی و گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثـارگران نـاجا، هفته نیروی انتظامی را به پرسنل خدوم و زحمت کش نیروی انتظامی تبریک گفت.

ایشان افزودند که امیدواریم به فضل پروردگار قادر متعال بیش از پیش در حفظ، تامین و ارتقاء دو نعمت بزرگ الهی یعنی سلامت و امنیت کوشا باشید و از درگاه خداوند ایزد منان توفیق روزافزون شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... العظمی خامنه ای خواستارم.

در این جلسه که بیش از یک ساعت به طول انجامید جناب سروان محمدیان در خصوص پیامدها و مخاطرات فضای سایبری و مجازی پرداخت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر