جمعه 7 اردیبهشت 1403   23:05:02
اخبار دانشگاه


1395/7/28 چهارشنبه نشست توجیهی رئیس دانشگاه پیام نور اردستان با استادان دانشگاه شنبه بیست و چهارم مهر ماه جلسه توجیهی با حضور ریاست دانشگاه پیام نور اردستان و زواره و استادان دانشگاه اعم از اعضای هیات علمی و اساتید مدعو در سالن آمفی تاتر دانشگاه برگزار گردید.

ابتدای جلسه دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ریاست دانشگاه مرکز اردستان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور یک رویکرد بی بدیل در توسعه آموزش عالی کشور بوده است گفت: دانشگاه پیام نور در حال حاضر در سراسرکشور بخش عظیمی از بار آموزش عالی کشور را به دوش می کشد.

ایشان خاطر نشان کردند دانشگاه پیام نور اردستان نیز به عنوان مرکزی فعال و پویا در استان اصفهان به دنبال فراهم سازی بستری مناسب در زمینه های مختلف آموزشی، فرهنگی، پژوهشی است و همچنین پیگیری لازم برای تجهیز  آزمایشگاهها و کلاس را در دستور کار خود دارد.

ایشان ضمن اشاره به جایگاه و رتبه دانشگاه پیام نور در میان دانشگاههای جامع کشور، به بیان انتظارات دانشگاه از اساتید پرداخت و به مسائلی از قبیل توسعه و تعمیق سطح دانش دانشجویان، توسعه و تعمیق آگاهی دینی، تغییر نگرش دانشجویان نسبت به علم و دانش، ترویج ارزشهای انسانی و اخلاقی اشاره کردند.

در ادامه این جلسه برای آشنایی بیشتر استادان با سیستم جامع گلستان و نحوه ورود ثبت نمره، گرفتن لیست حضور و غیاب و همچنین سایت دانشگاه پیام نور کشور و شهرستان توضیحاتی توسط آقای مهدی حاتمی مسئول آموزش دانشگاه داده شد و در پایان فرصتی برای نقد و نظر و پیشنهادهای استادان در زمینه دانشگاه مهیا شد تا در پرسش و پاسخی صمیمانه و مستدّل برخی مشکلات و ابهامات برای استادان برطرف گردد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر