شنبه 8 اردیبهشت 1403   02:36:40
اخبار دانشگاه

1395/7/29 پنجشنبه نشست رفع مشکلات و موانع پیشرفت دانشگاه پیام اردستان با حضور ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان اصفهان، فرماندار و مسئولین ارشد شهرستان برگزار شد. دوشنبه 26 مهر ماه جلسه ای با حضور رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان، فرماندار، امام جمعه، شهردار و جمعی از مسئولین ارشد شهرستان در سالن شورای دانشگاه برگزار گردید.
در این نشست که به منظور رفع پاره ای از موانع دانشگاه تشکیل شد، ابتدا دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به دکتر یوسفی، فرماندار و مدیران شهرستان، تعامل همه جانبه و مثبت مسئولین شهرستان را با دانشگاه در سطح استان کم نظیر دانست و سپس به بیان بعضی از مسائل و موضوعات دانشگاه پرداخت و تاکید کرد حل و فصل این موارد تسریع در پیشرفت فزاینده دانشگاه در پی خواهد داشت.
آسفالت جاده دسترسی محلی، نصب و راه اندازی رایگان فیبر نوری دانشگاه، آبرسانی برای فضای سبز و تقویت برق دانشگاه از جمله موارد مطروحه در این جلسه بود. جناب آقای مهندس غیور فرماندار محترم شهرستان ضمناً تقدیر از تعامل موجود میان دانشگاه و مدیریت کلان شهرستان از عملکرد دانشگاه ابراز رضایت کردند و رفع مشکلات آن را از اولویت های خود برشمردند و مقرر گردید، در فاصله زمانی کوتاه نسبت به انجام موارد فوق اقدام شود.
در پایان مراسم دکتر مهدی یوسفی ریاست دانشگاه پیام نور استان اصفهان ضمن تقدیر از همدلی و همکاری کم نظیر ادارات و در راس آنها فرماندار و امام جمعه شهرستان با دانشگاه اظهار داشت: ستاد پیام نور استان اصفهان نیز جهت افزایش رشته های کارشناسی ارشد و گسترش و تجهیز منابع آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان مساعدت های جدی خواهد داشت و با راه اندازی مرکز رشد و فناوری در این دانشگاه گامی بزرگ را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برخواهد داشت.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر