شنبه 1 اردیبهشت 1403   15:31:57
اخبار دانشگاه
1395/8/23 یکشنبه دیدار ریاست دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با معلولین بهزیستی کچو مثقال یکشنبه شانزدهم آبان ماه ریاست دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به همراه هیات همراه از معلولین بهزیستی کچو مثقال دیدار کردند.

در این دیدار آقای دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ضمن تقدیر و تشکر از تمام عزیزانی که برای رفاه حال این قشر سعی و تلاش می نمایند از زندگی انسان به عنوان میدانی برای امتحان بشر نام برد و گفت: همه ما در معرض امتحان الهی قرار داریم و معلولین و نیازمندان وسیله امتحان شما عزیزان هستند که علاوه بر خدمت به آنان با عشق به امورشان رسیدگی می‌کنید و این از نظر خداوند دور نمی‌ماند.

ایرج پور توجه به حقوق افراد دارای معلولیت را در راستای توانمند سازی آنها مورد تاکید قرار داد و افزود: تمامی اداراتی که به نوعی درگیر با این قشر عزیز هستند و حتی آنهایی که شرح وظایف اداری در این خصوص ندارند باید خود را مسئول در حل حداقل مشکلات این عزیزان بدانند.

در ادامه ایرج پور در یک نشست صمیمی با آقای بهنام یکی از خیرین سرشناس و به نام شهرستان اردستان که مسئولیت اداره بهزیستی کچو مثقال را هم بر عهده دارند افزود کار و فعالیت در بهزیستی بسیار مقدس، ارزشمند و خداپسندانه است و انجام امور مربوط به معلولان و نیازمندان در جامعه از قداست بالایی برخوردار است و بدین واسطه می‌بایست به شما تبریک گفت.

در پایان دکتر ایرج پور از قسمت های مختلف این مجموعه بازدید نمود و در جریان  مسائل و مشکلات آن قرار گرفت و از نحوه خدمات رسانی به معلولین و منابع تامین مالی خدمات مذکور مطلع شدند. ایشان همچنین ضمن احوالپرسی از یکایک معلولین حاضر و تحت سرپرستی این مجموعه، هدایایی را به رسم یادبود تقدیم  این عزیزان کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر