سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403   17:16:54
اخبار دانشگاه

1395/9/15 دوشنبه مراسم غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی همزمان با دوم آذر و تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان امام خمینی(ره)، اعضای بسیج دانشجویی شهید همّت دانشگاه پیام نور اردستان به همراه رئیس و کارکنان این مرکز بر سر مزار شهدای گمنام شهر اردستان حضور پیدا کرده و با آرمان های آنان تجدید میثاق نمودند.

دکتر ایرج پور، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان، ضمن آنکه درابتدای امر خاطر نشان کرد: « شهدا چشم و چراغ راه آینده ملت ایران هستند» به شرح شمّه ای از دلاوری های آن بزرگ مردان پرداخت و گفت: « شهادت راهی برای رستگاری و پیروزی دین است. شهیدان همواره زنده و منبع نامتناهی الهامات و اخلاص در جامعه و وسیله ای برای استعانت در امور دشوار و مهم زندگی هستند و آحاد جامعه به ایشان مدیونند.» وی در ادامه افزود: « امروز در قبال خلق حماسه های حیرت برانگیز شهیدان، مهم ترین تکلیف ما انتقال ارزش های آنان به نسل های آینده است. »

دکتر ایرچ پور موفقیت های امروز جامعه را نتیجة تبلور فعالیت شهیدان دانست و گفت: « اگر امروز بر سر قبور این عزیزان گرد آمده ایم به این دلیل است که شکرگزار انسان هایی باشیم که به همة ما آموختند فرهنگ ما فرهنگ وحدت و فرهنگ اسلام عزیز است. امید که توفیق آن را بیابیم که رهروانی راستین برای آن عزیزان باشیم.»

در پایان رئیس و کارکنان مرکز به همراه اعضای بسیج دانشجویی ضمن غبارروبی مزار شهیدان، حسن نیکدل و میثم محبوبیان، فرماندهان اسبق بسیج دانشجویی شهید همّت پیام نور اردستان از پدر و مادر آن دو بزرگوار دیدن کرده و آنان را مورد تفقّد قرار دادند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر