پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   17:54:25
اخبار دانشگاه

1395/10/11 شنبه آسفالت جاده دسترسی محلی به دانشگاه پیام نور اردستان تکمیل شد. این پروژه با 4 هزار متر مربع زیرسازی و 2 هزار متر مربع آسفالت با هزینه یک میلیارد و 800 میلیون ریال و مجموعاً در کمتر از یک هفته به بهره برداری رسید.
چندی پیش در نشستی که در دانشگاه پیام نور با حضور فرماندار شهرستان و شهردار  و رئیس اداره راه اردستان صورت پذیرفت، دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رییس دانشگاه پیام نور مجدداً و مؤکداً تقاضای آسفالت جاده دانشگاه را مطرح کردند که با حمایت فرماندار اردستان مهندس غیور، شهردار توانمند اردستان  سید هادی موسوی انجام این پروژه را متقبل شدند و از همان روز نسبت به تسطیح جاده و ریگلاژ آن و شروع آسفالت اقدام نمودند.
این پروژه با 4 هزار متر مربع زیرسازی و 2 هزار متر مربع آسفالت با هزینه یک میلیارد و 800 میلیون ریال و مجموعاً در کمتر از یک هفته به بهره برداری رسید.
این اقدام مهم رضایت مندی عمومی دانشجویان، کارکنان و دیگر مراجعین عزیز را در پی داشت.
 در پی این اقدام شایسته و فوری مجموعه شهرداری، رئیس و جمعی از مدیران دانشگاه پیام نور مرکز اردستان سه شنبه 7 دیماه 95 به دیدار شهردار  اردستان رفتند که در این دیدار دکتر ایرج پور از مساعدت هایی که شهردار اردستان در زمینه های مختلف با دانشگاه داشتند، تقدیر نمود و اظهار داشت برای پیشرفت و رشد شهر می بایست بین تمام نهادها و ارگان ها چنین صمیمیت و تعامل سازنده ای وجود داشته باشد. همچنین در این جلسه لوح تقدیر دانشگاه پیام نور به شهردار محترم  اردستان تقدیم شد.
  
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر