جمعه 7 اردیبهشت 1403   23:16:22
اخبار دانشگاه

1395/10/11 شنبه نشست رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و واحد زواره با دانشجویان بسیجی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و واحد زواره با دانشجویان بسیجی دیدار کرد. در این نشست صمیمی ایرج پور گفت: بسیج یک نهاد ارزشمند است و می تواند شیرازه ی ملت ایران باشد، و همه ملت را به هم پیوند دهد و یک هم افزایی در جامعه ایجاد کند.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور  افزود: « در این دانشگاه به بسیج دانشجویی با دید یک همکار نگاه می شود و آن را یکی از اجزای مهم سیستم می دانیم چرا که بسیج بدون ریا کمک می کند.»

عضو هیأت علمی دانشگاه در ادامه ضمن اشاره به انتظارات جامعه از یک دانشجوی بسیجی به بیان وظایف و مسئولیتهای آنان پرداخت و خواستار تعامل سازنده، هدفمند و مؤثر  بسیج دانشجویی و مسئولین دانشگاه شد و بسیج  را بازویی توانا برای مدیریت دانشگاه معرفی کرد.

ایرج پور در ادامه خاطر نشان کرد: عده ای در جامعه به دنبال تفرقه و دو قطبی کردن جامعه هستند تا از این طریق به اهداف شوم خود و ایادی استکباری که دستور می گیرند برسند لیکن امید است بسیجیان به عنوان بازوی ولایت این نکات را دقیق مد نظر داشته باشند.

در ادامه خانم جلالی از دانشجویان فعال بسیجی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه به خاطر حضور در جمع بسیجیان و همکاری صمیمی با ایشان، اظهار داشت: سابقه ولایی و انقلابی دکتر ایرج پور از گذشته برای همگان مشهود بوده است و وجود ایشان در این مسند پشتوانه محکمی برای مجموعه بسیج دانشجویی است.

وی ضمن اشاره به اینکه بسیجیان در هر میدانی که به آن‌ها داده شده است وظیفه خودشان را انجام داده اند افزود آماده ایم تا در هر زمینه ای با دانشگاه و مسئولین آن تعامل و همکاری برقرار نماییم.

درپایان مراسم از پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج ( ع) که در اردوی جهادی به دانشجویان عزیز اهدا شده بود رونمایی شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر