جمعه 10 فروردین 1403   18:15:30
اخبار دانشگاه



1395/10/20 دوشنبه دانشگاه پیام نوراردستان میزبان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنج شنبه پانزدهم دی ماه نود و پنج مردم اردستان حضور پرخیر و برکت آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را شاهد بودند.
پیرو برنامه ریزی قبلی و پس از بازدید فرماندار محترم، دانشگاه پیام نور مرکز اردستان مجهزترین و بهترین گزینه برای برگزاری شورای اداری شهرستان در نظر گرفته شد.
وزیر محترم بهداشت که به دعوت نماینده مجلس شورای اسلامی جهت حضور در این شهرستان لبیک گفته بودند، با همراهی جناب دکتر زرگرپور استاندار محترم استان اصفهان، جناب آقای دکتر اصغری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و برخی معاونان خود، ابتدا با استقبال گرم مردم مهاباد، یک باب ساختمان جدیدالتأسیس اورژانس بین جاده ای را افتتاح کرد و جهت گشایش تعدادی از پروژه های شهر زواره حرکت نمود. ایشان پس از دیدار با مردم زواره وارد شهر اردستان شد و برخی از پروژه های بیمارستان شهید بهشتی اردستان به دست ایشان افتتاح شد.
سپس وزیر محترم بهداشت به همراه هیات همراه در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در جمع مدیران و رؤسای ادارات با استقبال گرم مجموعه دانشگاه پیام نور ابتدا نماز جماعت در مجتمع فرهنگی تازه تاسیس دانشگاه به امامت نمایندة محترم مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی حضرت حجت الاسلام حاج صادق طباطبایی نژاد به جای آوردند.
برنامه بعدی ایشان حضور در شورای اداری شهرستان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور بود. در این مراسم پس از ارائه گزارش توسط فرماندار محترم، نماینده شهرستان و ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان، وزیر محبوب و مردمی بهداشت به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت وضعیت بهداشت در اردستان نیاز به حمایت بیشتر دولت دارد. ایشان ضمن برشمردن دشواری های طرح سلامت، استحقاق مردم شریف اردستان را بیشتر از شرائط فعلی است و در پایان از همکاری مسئولین شهرستان جهت این بازدید، به ویژه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان اعلام داشت. وزیر بهداشت و هیات همراهشان در ادامة بازدید خود به شهرستان نطنز رهسپار شدند.
فرماندار محترم، امام جمعه فاضل و نمایندة مردمی شهرستان اردستان پس از اتمام شورای اداری مراتب تقدیر و تشکر خود را از برگزاری مناسب و شایسته این جلسه در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ابراز داشتند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر