شنبه 8 اردیبهشت 1403   04:59:33
اخبار دانشگاه
1395/11/25 دوشنبه برگزاری جشن سی و هشتمین سالروز انقلاب اسلامی ایران در مرکز کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شهرستان اردستان با حضور جمعی از مسئولین و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به همت امور فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و به مناسبت سی وهشتمین سالروز انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، چهارشنبه 20 بهمن ماه با حضور مسئولین و اعضای بسیج دانشجویی این دانشگاه ، مراسم جشنی در مرکز کودکان بی سرپرست و بد سرپرست شهرستان اردستان برگزار گردید.

در این دیدار ابراهیم زاهد زاده جانشین ریاست دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از تمام عزیزانی که برای رفاه حال این قشر سعی و تلاش می نمایند از زندگی انسان به عنوان میدانی برای امتحان الهی نام برد و گفت: همه ما در معرض آزمون قرار داریم که یکی از موارد آن توجه به کودکان بد سرپرست و بی سرپرست می باشد که بی تردید با عشق و علاقه در این عرصه مشغول فعالیت هستید.

وی گفت خوشا به حال شما که در چنین مجموعه ای در خدمت افرادی هستید که از لحاظ عاطفی و روحی نیازمند توجه بیشتر هستند. و قطعا شما نیز مورد توجه خاص حضرت حق خواهید بود.

ایشان در ادامه خلاء عاطفی این عزیزان را از برجسته ترین نیاز آنها دانست که قطعا این نیاز توسط شما و دیگر مردم عزیزمان برآورده می شود. و یادآور شد امروز بسیاری از افراد خیر به کمک متولیان فرهنگی و امدادی و مراکز خیریه وارد شده اند تا مجموع نیازمندی های این کودکان را مرتفع نمایند.

زاهد زاده در این دیدار موضوعاتی نظیر تعداد، جنسیت، رده سنی، تحصیل، تغذیه، بهداشت، بودجه و مکان نگهداری این عزیزان را جویا شد .

در این مرکز 11 دختر با کمک سازمان بهزیستی و خیرین دلسوز در رده های سنی 6 تا 11 سال نگهداری می شود که همگی در حال تحصیل بوده و از دانش آموزان ممتاز به شمار می روند.

در این مراسم جشن برنامه های شاد و مفرحی برگزار گردید که می توان به دف نوازی، برگزاری مسابقه، اهدای جوایز و پذیرایی اشاره نمود.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر