جمعه 7 اردیبهشت 1403   20:17:49
اخبار دانشگاه
1395/12/15 یکشنبه حضور صمیمانه فرماندار و بخشدار مرکزی اردستان در نشست های فرهنگی - تفریحی کارکنان دانشگاه پیام نور اردستان شنبه شب چهاردهم اسفندماه 95 به دعوت دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رییس دانشگاه پیام نور اردستان و زواره ، فرماندار و بخشدار مرکزی در دانشگاه پیام نور و در جمع صمیمی کارکنان و اعضای علمی دانشگاه حاضر شدند.

سلسله نشست های تفریحی، ورزشی و فرهنگی کارکنان دانشگاه از مهر ماه 94 به صورت هفته ای یک روز و پس از ساعت اداری به صرف شام به صورت چرخشی و  کاملا خودجوش و داوطلبانه توسط همکاران علمی و اداری برگزار می شود. در این نشست ها  فعالیت های ورزشی، پیاده روی و کوه نوردی و فعالیت های فرهنگی مانند قرائت و تفسیر نهج البلاغه، تفسیر غزلیات حافظ و مباحث علمی مفید مطرح می شود.

در نشست این هفته با حضور فرماندار کاردان و بخشدار محترم اردستان پس از گفتگوهای معمول در مورد مسائل و موارد مختلف از جمله وضعیت بحران آب شهرستان و همچنین وضعیت روند پیشرفت حفاری فیبر نوری و ارتقا برق دانشگاه بحث و تبادل نظر شد.

آقای مهندس غیور اینگونه نشست های ورزشی و فرهنگی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت اینگونه برنامه ها ضمن ایجاد نشاط و ارتقاء سلامت جسم و روح کارکنان می تواند به تحلیل  مسائل و موارد دانشگاه نیز بیانجامد  و به پیشرفت امورات مختلف دانشگاه سرعت بخشد.

با توجه به سردی هوا در فصل زمستان و غروب زود هنگام آفتاب عمدتاً در این فصل کارکنان و اعضای علمی  با حضور خود در دانشگاه به ورزش های گروهی از جمله پیاده روی، فوتبال و تنیس روی میز می پردازند. ضمناً در فصل بهار تا پاییز به طبیعت گردی و کوهنوردی در روستاهای اطراف رفته و در حین تفریح و پیاده روی فعالیت های اجتماعی - فرهنگی مانند عیادت از سالمندان و کودکان بی سرپرست یا جمع آوری زباله های طبیعت می پردازند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر