شنبه 1 اردیبهشت 1403   15:51:06
اخبار دانشگاه

1395/12/24 سه‌شنبه برگزاری جشن باشکوه فارغ التحصیلی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان سه شنبه هفدهم اسفند ماه با حضور معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان، رئیس، اعضای علمی، کارکنان و همچنین حضور گسترده بیش از 70 تن از دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به همراه خانواده هایشان ، مراسم جشن فارغ التحصیلی در سالن همایش های این مرکز برگزار شد.


در آغاز این برنامه دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ریاست دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی با اشاره به این موضوع که آمار
٬ شاخص‌ها و میزان قبولی دانشگاه پیام نور در چند سال اخیر نشان می‌دهد که کیفیت آموزشی و علمی این دانشگاه بسیار بالاتر از برخی دانشگاه‌های دیگر است، افزود بدون شک شما جوانان تحصیل کرده امیدهای امروز و آینده کشور ایران هستید و جامعه به توان، فکر و دستاوردهای شما وابسته است.

ایرج پور دانشجویان را سرمایه های اصلی برای بالندگی دانشگاه پیام نور دانست و گفت: دانشگاه به وجود شما افتخار می کند چراکه شما سفیران علم در جامعه هستید که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرتان در دانشگاه و سپری نمودن دوران پرافتخار دانشجویی اکنون به عنوان نیروهای کارآمد وارد جامعه می شوید.
در پایان وی ابراز داشت اکنون که با تلاش خود و یاری خانواده و استادان و کارکنان این دانشگاه موفق به اخذ مدارک دانشگاهی شده اید باید بدانید فارغ التحصیلی پایان راه ارتباط با دانشگاه نیست، بلکه آغاز ارتباط علمی با دانشگاها و کسب مدارج علمی بالاتر است.
سپس دکتر عبد العلی منصف معاون علمی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان اصفهان که به عنوان میهمان در این مراسم حضور داشتند با بیان اینکه یک حلقه مفقودی در بین صنعت ودانشگاه وجود دارد افزود : متأسفانه وضعیّت نامطلوب اقتصادی در حوزه صنعت باعث شده که پژوهش و آموزش به عنوان دو عنصر غریب درکشور مطرح گردد
ایشان رشد دانشگاهها را عاملی جهت رشد اجتماع و سطح علمی و فرهنگی کشور دانست و بیان داشت آینده کشور را شما جوانان خواهید ساخت و این کار مستلزم آن است که با روحیه تلاشگر و در عین حال شاد به فعالیت بپردازید. ایشان ضمن تبریک به دانشجویان فارغ التحصیل، برگزاری چنین برنامه هایی را موجب دلگرمی و امیدبخشی برای دانشجویان دانستند و از مجموعه دانشگاه پیام نور اردستان تقدیر به عمل آوردند.
اجرای موسیقی سنتی ، برگزاری صندلی داغ بین استادان و دانشجویان، برگزاری مسابقات شاد و مفرح، اهدای لوح فارغ التحصیلی به تمام دانش آموختگان، اهدای جوایز به دانشجویان برتر علمی و فرهنگی، مراسم برش کیک فارغ التحصیلی و عکس یادگاری از دیگر برنامه های این جشن بود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر