سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403   22:21:01
اخبار دانشگاه
1395/12/26 پنجشنبه ارتقاء قدرت برق دانشگاه پیام نور مرکز اردستان

یکی از مشکلات عمده که سالیان مدید در دانشگاه پیام نور اردستان وجود داشت، ضعف برق و نوسانات مکرر ولتاژ بود که بارها منجر به مشکلات جدی برای وسایل برقی می شد. این دانشگاه به دلیل فاصله چند کیلومتری با شهر و افزایش مناطق مسکونی، اداری و تفریحی که طبیعتاً برق بیشتری از ترانس مشترک دریافت می کردند، همواره با مشکل برق روبرو بود.

در جلسه مشترک مسئولین شهرستان با حضور فرماندار محترم و جناب آقای دکتر یوسفی برای رفع معظلات دانشگاه پیام نور اردستان در آبان سال 1395 برگزار شد ، مشکل برق و کمبود قدرت آن طرح و مقرر شد، جهت رفع عیب و با نگاه توسعه آتی قدرت برق دانشگاه از 30 کیلو وات به 80 کیلو وات ارتقا یابد. در این راستا مقرّر شد، هزینه خرید قدرت از سوی دانشگاه و هزینه ترانس به شکل حمایت اداره برق از دانشگاه به صورت رایگان تامین گردد.

پس از پیگیری های مجدانه و مساعدت رئیس محترم دانشگاه پیام نور استان اصفهان، این مرکز  موفق به دریافت 160 میلیون ریال خارج از بودجه جهت خرید توان برق دریافت کند.

شرکت برق شهرستان اردستان نیز  در این زمینه با اختصاص 200 میلیون ریال به این پروژه با نصب و راه اندازی رایگان ترانس و کابل کشی تا دانشگاه این پروژه را در آخر فروردین ماه به پایان رساند.

ایرج پور گفت با توجه به توسعه آتی دانشگاه و راه اندازی شرکت های دانش بنیان سعی بر آن داشتیم تا در پروسه ارتقا برق دانشگاه، این مهم را مد نظر قرار دهیم.

رئیس شرکت برق شهرستان نیز گفت این نوع ترانس دارای راندمان نسبتاً بالایی است و با تقلیل تلفات آن در حالت بی باری، مزایای اقتصادی بسیار مناسبی به همراه خواهد داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر