جمعه 31 فروردین 1403   20:11:01
اخبار دانشگاه


1396/2/16 شنبه مراسم گرامیداشت روز معلم در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به پاس بزرگداشت شهادت استاد مطهری و گرامیداشت روز معلم، شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با اولین روز از هفته معلم و همزمان با ولادت امام سجاد ( ع )، با حضور ریاست، پرسنل و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و همچنین شرکت امام جمعه محترم شهرستان، معاونت فرمانداری، شهردار و اعضای شورای شهر، مراسمی با عنوان گرامیداشت روز معلم در سالن همایش های این دانشگاه برگزار گردید.

ابتدای مراسم دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه، ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و هفته معلم، بیان داشت امروز اینجا گرد هم آمده ایم تا گل واژه های محبت خویش را نثار استادان این دانشگاه نموده و از زحمات طاقت فرسای این عزیزان قدردانی نماییم.

وی به شرح مختصری از زندگی استاد شهید مرتضی مطهری پرداخت و سخنان خود را با اشاره به تأثیر گذاری استاد بر دانشجو با بیان اینکه « نکته ظریف استاد این است که می تواند تمامی قواعد ژنتیک و وراثت یک خانواده را بر هم بریزد و فرزندانی متعالی و با تربیت به جامعه تحویل کند» به پایان رساند.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا دهشیری، امام جمعه محترم مردم اردستان در جایگاه حاضر گردید و ضمن عرض تبریک این ایام فرخنده، نکات مفیدی پیرامون این روز و مقام و جایگاه معلم در احادیث ائمه و سیره و روش زندگی ایشان بیان کرد.

سپس با حضور امام جمعه شهرستان، معاون فرماندار، شهردار اردستان، ریاست و مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در جایگاه، از اساتید نمونه و دانشجویان برتر علمی و فرهنگی با اهدای لوح تقدیر، شاخه گل و هدیه ای به رسم یادبود تجلیل گردید. همچنین از سایر اساتید دانشگاه با اهدای لوح  و شاخه گل تقدیر شد.

علاوه بر آن دکتر ایرج پور به مناسبت گرامیداشت این روز بزرگ و تجلیل بیشتر از اساتید دانشگاه، از اساتید، پرسنل و برخی از دانشجویان برتر علمی و فرهنگی دانشگاه دعوت نمود تا به صورت رایگان جهت تماشای فیلم سینمایی " ماجرای نیمروز " در سینما فرهنگ اردستان حاضر شوند.

در این مراسم با همکاری مدیریت فرهنگی و مدیریت آموزشی دانشگاه، به پاس جبران گوشه ای از زحمات دکتر محمد ابراهیم ایرج پور و تقدیر از مقام شامخ ایشان با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با اجرای موسیقی توسط خواننده بومی شهرستان، گیتار زنی توسط یکی از دانشجویان، برگزاری صندلی داغ با حضور چهار نفر از اساتید، اجرای برنامه جالب و دوست داشتنی استنداپ کمدی توسط یکی از دانشجویان، برگزاری مسابقات شاد و مفرح بین اساتید و دانشجویان و پذیرایی به پایان رسید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر