شنبه 1 اردیبهشت 1403   07:57:44
اخبار دانشگاه


1396/3/23 سه‌شنبه ضیافت افطاری در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان شنبه بیست خرداد ماه و به مناسبت ولادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) مراسم افطاری با حضور خانواده های کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاههای پیام نور مرکز اردستان و زواره برگزار گردید.

دراین مراسم که با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی و برای دومین سال متوالی برگزار گردید  کلیه میهمانان راس ساعت 18:30 درسالن همایش های دانشگاه حاضر شدند.

در ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه ضمن عرض خیر مقدم و خوشامد گویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گزارش مختصری از عملکرد یکسال اخیر دانشگاه را ارائه نمود.

همچنین ایشان اظهار داشت: هر سازمان و ارگان دولتی و خصوصی زمانی به موفقیت دست پیدا می کند که تمام افراد مقتدر و قوی، زنجیروار و مثل عقربه های ساعت در کنار هم و در فضای آرام و دلخواه تلاش کنند که امید است بتوانیم با همکاری و همدلی این فضا را بوجود آوریم.

در ادامه نیز به جهت گرامیداشت  ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مراسم مولودی خوانی برپا گردید و در پایان هم مسابقات مفرحی برای فرزندان همکاران اجرا و به تمامی آنان هدایایی تقدیم شد. همزمان با پخش اذان کلیه مهمانان از سالن همایش به سمت مجتمع فرهنگی دانشگاه راهی شدند و نماز جماعت را به امامت حاج آقا هاشمی زاده بجا آوردند.

در نهایت پس از صرف افطار برای همکاران محترم به ویژه فرزندان این عزیزان با همکاری کانون نجوم شهر اردستان، برنامه رصد آسمان با توضیحات مبسوط درباره فواصل نجومی، ستارگان و کهکشان ها ارائه و سپس با تلسکوپ به رصد زحل، مشتری و ماه مبادرت نمودند.

کلیه مخارج این ضیافت توسط همکاران علمی و اداری دانشگاه تامین و هزینه گردید.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر