جمعه 10 فروردین 1403   13:21:33
اخبار دانشگاه


1396/4/4 یکشنبه امسال هم دانشگاه پیام نور مرکز اردستان میزبان فرشتگان آسمانی شد چهارشنبه شب مورخ 31 خرداد و مصادف با بیست و ششم ماه مبارک رمضان، دانشگاه پیام نور اردستان برای دومین سال پیاپی میزبان کودکان و نونهالان تحت حمایت بهزیستی بود.

در هفته گذشته دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه، در شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان پیشنهاد این امر پسندیده را طرح نمود تا در ماه مهمانی خداوند، همانند سال گذشته دانشگاه و همکاران علمی و اداری میزبان کودکان بی سرپرست اردستان باشد که با استقبال عمومی و کم نظیر کارکنان و اعضای علمی دانشگاه مواجه شد تا آنجا که نه تنها در کوتاهترین زمان ممکن هزینه  ضیافت افطار بلکه مبلغ لازم جهت تهیه هدیه ای ساده و مناسب برای تک تک کودکان به صورت خودجوش و داوطلبانه توسط کارکنان اداری و علمی مرکز فراهم آمد.

پس از هماهنگی های اولیه با جناب آقای مطلب زاده رییس بهزیستی شهرستان اردستان، مقرر شد که 23 کودک بی سرپرست و بدسرپرست به همراه 10 تن از مربیان و مسولین این مراکز میهمانان این مراسم باشند.

این ضیافت رأس ساعت 18:30 در سالن همایش های این دانشگاه شروع شد که پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی با بیان و لحنی دوستانه و قابل فهم  برای مخاطبان کودک این مراسم، دقایقی در باب عظمت این ماه الهی صحبت کرد و سپس ابراز داشت بنده امیدوارم که شما عزیزان با عزم و اراده جدی بتوانید آینده خود و مملکت خویش را به خوبی رقم بزنید.

سپس حضار دقایقی را به سخنان آقای مطلب زاده نشستند، وی در این ضیافت با بیان اینکه خداوند متعال را سپاسگزارم که در این ماه عزیز توفیق حضور در جمع دانشگاهیان را یافتم، افزود جا دارد از تلاش وزحمات رئیس و پرسنل دانشگاه پیام نور که با صمیمیت و ایجاد شرایط مناسب، این ضیافت را برای ایتام تحت سرپرستی مراکز بهزیستی فراهم نمودند قدردانی کنم و امیدواریم این دانشگاه الگویی برای سایر دستگاهها و نهادهای شهرستان در این زمینه باشد.

در ادامه مسابقات متنوع و مفرحی برای تمامی کودکان و نونهالان برگزار گردید و به تمامی این عزیزان هدایایی اهدا گردید.

همزمان با پخش اذان کلیه مهمانان از سالن همایش به سمت مجتمع فرهنگی دانشگاه راهی شدند نماز جماعت به امامت حاج آقا دهشیری نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اردستان اقامه گردید و پس از صرف افطاری، ایشان با بیان دلنشین و مناسب برای کودکان داستان هایی از حضرت رسول(ص)، حضرت علی(ع) و امام حسین (ع) را نقل کردند.

هزینه این ضیافت همانند سال گذشته توسط رئیس، اعضای هیات علمی و کاکنان اداری دانشگاه تقبل و تامین گردیده بود. با اینکه اجرای فعالیت های فرهنگی در اولویت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان قرار دارد امّا این برنامه تاثیری وصف ناپذیر و عمیق بر روح و روان همکاران دانشگاهی داشت.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر