سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403   15:19:09
اخبار دانشگاه

1396/4/4 یکشنبه بازدید نماینده محترم مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه پیام نورمرکز اردستان چهارشنبه 31 خرداد ماه، حجت الاسلام و المسلمین حاج صادق طباطبایی نژاد نماینده محترم مردم شهرستان اردستان به صورت سرزده از دانشگاه پیام نور این شهر بازدید نمود.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی، در معیت نماینده شهرستان، از قسمت های مختلف آموزشی و فرهنگی، اداری و مالی، کتابخانه و سایت رایانه ای دانشگاه بازدید کردند و توضیحات لازم در حوزه های مختلف را ارائه نمودند.

 طباطبایی نژاد با حضور در آزمایشگاههای این دانشگاه ابراز خرسندی کردند و ابراز داشت وجود این تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی می تواند در جهت رشد و اعتلای علمی شهرستان در حوزه های مختلف مفید فایده واقع شود.

نماینده شهرستان اردستان با حضور در سالن همایش های دانشگاه پیام نور گفت این سالن امتیاز ارزشمندی برای شهرستان محسوب می شود و می توان از آن برای اجرای برنامه های استانی و همچنین ملی استفاده نمود.

در ادامه ایرج پور با بیان اینکه کاهش تعداد دانشجو باعث بروز مشکلاتی در همه مراکز و واحدها شده است، افزود تمرکز بر رشته‌های کارشناسی ارشد از اولویت برخوردار بوده و با توجه به پتانسیل‌های موجود، این مرکز قابلیت جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد را داراست.

طباطبایی نژاد با مثبت ارزیابی کردن این دیدار ابراز امیدواری کرد با تلاش‌های مستمر دکتر ایرج پور رئیس دانشگاه و همکارانش، مشکلات موجود از میان برداشته شده و دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به جایگاه واقعی خود برسد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر