جمعه 10 فروردین 1403   06:09:58
اخبار دانشگاه

1396/4/4 یکشنبه حضور کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در راهپیمایی بزرگ روز قدس راهپیمایی روز قدس امسال با شعار روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی در تهران و سایر شهرستان ها و بیش از 85 کشور جهان برگزار گردید.

مردم با شعارهایی چون « مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر اسرائیل »، « مرگ بر آل سعود »، « الله اکبر» و « هیهات من الذله » در طول مسیر راهپیمایی در حال حرکت بودند.

در پلاکاردهایی که در دست مردم بود جملاتی نظیر « من عاشق مبارزه با اسرائیل هستم »، « ایستاده‌ام تا محو اسرائیل » و « با ولایت تا شهادت » به چشم می خورد.

حضور نوجوانان و جوانان که به صورت دسته‌جمعی یا با خانواده‌های خود در این راهپیمایی حضور داشتند چشمگیر بود.

کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان نیز از همان ابتدای راهپیمایی ( ساعت 11:30 )  در کنار اقشار مختلف مردمی از مسیر تعیین شده از میدان امام خمینی ( ره ) به سمت میعادگاه نماز جمعه در شهرستان اردستان در حرکت بودند و صفوفی از مردان و زنان روزه‌داری را تشکیل دادند که با شعارهایی از جمله « مرگ بر اسراییل »، « مرگ بر آمریکا » و ... انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام داشتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر