پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403   07:08:44
اخبار دانشگاه
1396/6/28 سه‌شنبه دیدار رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با امام جمعه و سرپرست حجاج شنبه 25 شهریور ماه و در آستانه شروع هفته مقدس، رئیس و جمعی از کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با امام جمعه و سرپرست حجاج این شهرستان دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، امام راحل و عرض خیر مقدم و خوشآمدگویی به امام جمعه و کلیه حجاج به مناسبت ورود به ایران اسلامی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات این عزیزان، برنامه های شاخص در هفته دفاع مقدس و سایر برنامه های فرهنگی دانشگاه در شش ماهه دوم سال را ارائه نمود.

"رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان" گفت : بیش از 20 عنوان برنامه توسط امور فرهنگی دانشگاه پیام نور در شش ماهه اول برنامه ریزی و به اجرا درآمد و 30 برنامه مهم دیگر نیز برای شش ماهه دوم سال در دست اجرا می باشد.

در ادامه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور، خاطرنشان کرد  بر اساس وظیفه اخلاقی و دینی، همواره نایب الزیاره مردم عزیز و شریف شهرستان بوده ایم. ایشان همچنین فعالیت های فرهنگی دانشگاه را در سطح اردستان تحسین برانگیز خواندند و توفیق روز افزون را برای دانشگاه پیام نور مسئلت کردند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان در سال های اخیر جهت شکست انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با خون شهیدان بیمه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دهشیری افزود : ملت همیشه در صحنه ایران با آگاهی کامل و در سایه ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی را به یأس و ناامیدی مبدل کرده اند.

ایشان با اشاره به وجود امنیت با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ابراز داشت : وجود امنیت مرهون پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی ادامه داد هیچ کشوری به اندازه ایران اسلامی از نعمت امنیت برخوردار نیست و در اکثر کشورها جنگ و درگیری است و منافقین در حال فعالیت هستند تا این امنیت را از ایران بگیرند.

حاج آقا دهشیری خاطر نشان کرد : لازم است از عنایات مقام معظم رهبری (حفظه الله)، مراجع عظام تقلید و مسئولان سه قوه و همه عزیزانی که تلاش کردند تا این مسیر برای حجاج ایرانی گشوده و راه برای آنها فراهم شود تشکر و سپاسگزاری‌کنم.

سرپرست حجاج اردستانی تصریح کرد: در شرایط فعلی که طرز تفکر افراطی‌ها و تکفیری‌های موجود در جهان اسلام لطمات جبران ناپذیری بر پیکر امت اسلامی وارد کرده، امیدواریم حج امسال به این وحدت کمک بیشتری کرده باشد و در جهت تقریب مذاهب اسلامی گام‌های جدی‌تری برداشته شود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر