پنجشنبه 9 فروردین 1403   16:13:51
اخبار دانشگاه
1396/7/22 شنبه نشست خبری ریاست دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با اصحاب رسانه پیش از ظهر سه شنبه 18 مهر ماه محمد ابراهیم ایرج پور در خصوص بیان پاره از اخبار و موضوعات دانشگاه با اصحاب رسانه نشستی صمیمانه برگزار کردند.

در این نشست دکتر ایرج پور به بیان موقعیت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان نسبت به سال های اخیر پرداخت .

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان گفت : بر خلاف تمامی دانشگاهها، دانشگاه پیام نور مرکز اردستان نسبت به سال گذشته از افزایش جذب دانشجو برخوردار بوده و ۲۰ درصد رشد جذب داشته است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور از ویژگیهای ممتاز و مغتنمی برخوردار است  که از آن جمله می توان به پایین بودن هزینه ، خودآموز بودن کتب درسی، حضور اختیاری در کلاس ها، تحصیل به صورت مجازی، انتخاب محل آزمون در شهر سکونت دانشجو و ... را نام برد.

ایرج پور با بیان اینکه  در دانشگاه پیام نور حضور دانشجو در کلاس های درسی اجباری نیست، تصریح کرد: این دانشگاه بهترین امکان را برای شاغلان ایحاد کرده تا با استفاده از کتب جامع و خودآموز ادامه تحصیل دهند.

وی تاکید کرد: آمار قبولی کارشناسی به کارشناسی ارشد و کارشناسی ارشد  به دکتری در دانشگاه پیام نور قابل توجه بوده و از محاسن شیوه آموزشی این دانشگاه می باشد.

ایرج پور با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور از لحاظ پژوهش در موقعیت مناسبی قرار دارد بیان داشت بر اساس گزارش دفتر جهانی اسلام«i s c»  این دانشگاه در کل دانشگاههای کشور جز هشتمین دانشگاه برتر کشور معرفی شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اردستان اعلام کرد: تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور از تاریخ ۲۳ مهرماه شروع می شود و بهترین فرصت برای ثبت نام دانشجویانی است که می خواهند در شهر خود ادامه تحصیل دهند.

وی دانشجویان معرفی شده برای سال تحصیلی جدید دانشگاه پیام نور اردستان را ۱۸۴ نفر اعلام کرد که نسبت به سال گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.

ایرج پور خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور اردستان در آینده ای نزدیک با همکاری همه ارگانها همایش ملی نقش اردستان در تاریخ، فرهنگ و ادب ایران زمین را برگزار می نماید.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور آمار فعلی دانشجویان این دانشگاه را ۷۰۰ نفر در 20 رشته تحصیلی ( مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ) اعلام نمود که از این تعداد ۶۲ درصد خواهران و ۳۸ درصد آن را برادران تشکیل داده اند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر