پنجشنبه 30 فروردین 1403   05:06:01
اخبار دانشگاه

1396/8/13 شنبه دیدار رئیس و مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با شهردار و اعضای شورای شهر سه شنبه 9 آبان ماه، دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به همراه تعدادی از مسولین این دانشگاه با شهردار و اعضای شورای شهر این شهرستان دیداری صمیمی داشتند.

در این دیدار و گفت و گو که به مناسبت تبریک انتصاب شهردار جدید اردستان صورت گرفت ، آقای علیرضا شریف زاده عضو شورای شهر و آقایان ابراهیم زاهد زاده و حسن کرمانی از مسئولین دانشگاه پیام نور نیز حضور داشتند .

در ابتدای جلسه دکتر ایرج پور ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمدگویی و تبریک به شهردار جدید، بر  تعامل و همکاری بیشتر شهرداری با دانشگاه پیام نور تاکید کرد.

در ادامه ایرج پور به بیان پاره از مشکلات دانشگاه از قبیل تامین آب جهت آبیاری فضای سبز دانشگاه، سرگردانی و پرداخت هزینه های اضافی توسط دانشجویان جهت رفت و آمد به دانشگاه و همچنین بدهی های این دانشگاه به شهرداری پرداخت و مساعدت شهرداری را جهت رفع این مسائل خوستار شد.

سپس حیدری شهرداراردستان نیز ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی، بیان داشت رشد هر شهرستان در گرو رشد و پیشرفت دانشگاههای آن شهر است و بنده معتقد هستم  شهرداری نسبت به دانشگاه پیام نور رویکرد خوبی دارد و طبیعی است که باید همکاری ها گسترش یابد.

وی با اشاره به سابقه تاریخی و درخشان شهرستان اردستان بیان داشت متاسفانه اردستان دچار نوعی روزمره گی شده که این امر باعث عدم شکوفای این شهرستان گردیده است که امیدواریم با بهره گیری از توانمندی های پرسنل، اساتید و دانشجویان این دانشگاه در مدیریت شهری ، بتوانیم زمینه هایی جهت رشد و پیشرفت شهرستان فراهم نماییم.

شهردار اردستان با اشاره به این نکته که نگاه شهرداری به دانشگاه نگاهی مثبت است بر تعامل و همکاری با دانشگاه و مساعدت کامل در جهت حل مسائل و مشکلات آن تاکید نمود.

در پایان دکتر ایرج پور ضمن ابراز خرسندی از وسعت نظر و دیگاه توسعه نگر شهردار و همچنین توجه ویژه ایشان به دانشگاه اعلام داشت که در این تعامل دانشگاه نیز با تمام توانمندی خود شهرداری را همراهی خواهد نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر