جمعه 7 اردیبهشت 1403   13:52:49
اخبار دانشگاه

1396/9/13 دوشنبه کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نور واحد زواره راه اندازی شد کتاب تنها دسته گلی است که اگر بارها نیز هدیه داد شود و دست به دست گردد بازهم طراوت و تازگی اش را حفظ می کند. سه شنبه 7 آذر ماه همزمان با سالروزآغاز امامت حضرت حجت ابن الحسن، حضرت مهدی(عج) و همچنین بزرگداشت هفته بسیج ، طی مراسمی با حضور رئیس، کارکنان و دانشجویان بسیجی، کتابخانه دیجیتالی دانشگاه پیام نور واحد زواره افتتاح گردید.

در این مراسم که با سخنرانی رییس محترم دانشگاه، درباره اهمیت و جایگاه کتاب و کتابخانه در مراکز علمی شروع گردید از زحمات آقای فروزان فر به عنوان مسول کتابخانه ، تقدیر و تشکر به عمل آمد

 ضمنا در ادامه مراسم ، آقای فروزان فر به شرح و توضیح اقدامات صورت گرفته در مورد ثبت و وارد نمودن کتب موجود در سیستم رایانه ای و نرم افزار اختصاصی کتابخانه پرداخته و دانشجویان را با نحوه استفاده از کتابخانه آشنا نمودند.

لازم به ذکر است این کتابخانه از اول تاسیس دانشگاه تا به حال متاسفانه به صورت نامنظم و سنتی اداره می گردید که با عنایت ویژه رییس محترم دانشگاه و پیگیری صورت گرفته  نسبت به  اخذ و دریافت رمز و کد کاربری اختصاصی کتابخانه پیام نور واحد زواره و اتصال آن به شبکه کشوری کتابخانه های پیام نور اقدام گردید. متعاقبا بلافاصله برنامه ثبت و وارد نمودن موجودی کتابها در سیستم  و  برچسب زدن و لیبل بندی  تعداد دو هزار و پانصد جلد کتاب ، توسط مسول کتابخانه صورت گرفت و نهایتا کتابخانه به حول و قوه الهی در این روز خجسته ، سالروز شروع امامت آقا امام زمان (عج) و بزرگداشت هفته بسیج،  افتتاح و آماده بهره برداری برای همه عزیزان علاقمند دانشجو و استاد  گردید .

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر