پنجشنبه 30 فروردین 1403   19:17:18
اخبار دانشگاه
1396/10/11 دوشنبه دیدار دوستانه رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زواره با شهردار و اعضای شورای شهر زواره در این دیدار دوستانه دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن تبریک انتخاب آقای مهندس گلخنی به عنوان شهردار شهر زواره و آرزوی موفقیت برای ایشان، در خصوص آسفالت مسیر دسترسی به دانشگاه پیام نور زواره و پیشنهاد ایجاد مرکز پژوهش دانشگاه در شهرداری و استفاده از توان اساتید و نخبگان این دانشگاه گفتگو و تبادل نظر کردند.

در این نشست که به منظور رفع پاره ای از موانع دانشگاه تشکیل شده بود ایرج پور تعامل همه جانبه و مثبت مسئولین این شهر خصوصا شهرداری و اعضای شورای شهر را با دانشگاه کم نظیر دانست و سپس به بیان بعضی از مسائل و موضوعات دانشگاه پرداخت و تاکید کرد حل و فصل این موارد، تسریع در پیشرفت فزاینده دانشگاه را در پی خواهد داشت.

مهندس گلخنی ضمن تقدیر از حضور ریاست دانشگاه پیام نور، در سخنانی اظهار داشت : دانشگاه منشا اثر و خیر و آبادانی است و باید از ظرفیت دانشگاه در این شهر استفاده گردد و ما معتقد به برنامه ریزی و اجرای کار علمی هستیم و از کمکهای دانشگاه در حوزه مدیریت شهری استقبال خواهیم کرد.

شهردار زواره همچنین اظهار داشت : شهرداری و مجموعه مدیریت شهری زواره با تمام توان در خدمت دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی در شهر بویژه دانشگاه پیام نور هستند و امیدواریم که با تعامل مستمر در خدمت‌رسانی به مردم بیش از پیش تأثیرگذار باشیم.

آقای دکتر لباف قاسمی از اعضای شورای شهر زواره نیز خاطر نشان کرد شهردار و شورای شهر زواره همانند همیشه با دانشگاه پیام نور در تعامل خواهند بود و امید است که در مسیر پیشرفت دانشگاه، نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر