پنجشنبه 9 فروردین 1403   19:57:01
اخبار دانشگاه
1397/2/5 چهارشنبه نشست رئیس دانشگاه پیام نور اردستان با دانشجویان فعال فرهنگی یکشنبه دوم اردیبهشت ماه، دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور اردستان به همراه مسئول فرهنگی و مسئول آموزش این دانشگاه با تنی چند از دانشجویان فعال فرهنگی دیدار کرد.

در این نشست صمیمی ایرج پور ضمن تبریک سال نو بیان داشت در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به فرهنگ و امور فرهنگی به عنوان اصلی ترین فعالیت نگاه می شود و با دانشجویان فعال در این زمینه با دید یک همکار نگاه می شود و آن را یکی از اجزای مهم سیستم می دانیم .

وی افزود بر خلاف سایر قسمت های دانشگاه از جمله آموزش، اداری، مالی و ... در این قسمت، مسئول فرهنگی و همکاران ما نیستند که کار را به پیش می برند بلکه این دانشجویان فعال فرهنگی هستند که بخش عمده ای از زحمات را در این زمینه بر دوش می کشند و این دانشگاه مدیون زحمات این عزیزان است.

ایشان ضمن اشاره به انتظارات و توقعات دانشگاه از یک دانشجوی فعال فرهنگی به بیان وظایف و مسئولیتهای آنان پرداخت و خواستار تعامل سازنده، هدفمند و مؤثر با مسئولین دانشگاه شد و این دانشجویان را بازویی توانا برای مدیریت فرهنگی و رئیس دانشگاه معرفی کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان اظهار داشت انتظار ما از دانشجویان فعال فرهنگی این است که در تمامی زمینه ها من جمله رفتار، کردار، اخلاق و در زمینه درسی پیشرو و الگوی سایر دانشجویان باشند که مطمئن هستیم همینگونه است.

وی با اشاره به جذب حداکثری و دفع حداقلی در امور فرهنگی دانشگاه بیان داشت باید تلاش امور فرهنگی  دانشگاه بر این باشد که تمامی دانشجویان علاقه مند به فعالیت های فرهنگی در تمامی زمینه ها را جذب و از پتانسیل های آنها در راستای به ثمر نشاندن اهداف فرهنگی دانشگاه به نحو احسن استفاده شود.

تقویت انجمن ها، کانون ها و تشکل های دانشجویی، جذب دانشجویان با استعدادهای گوناگون، نکاتی پیرامون نشریات دانشجویی، تاکید بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، توجه به مناسبت های کوچک و بزرگ در تقویم فرهنگی، ایجاد رابطه محکم و مستمر فرهنگی و آموزش دانشگاه، توجه به امور ورزشی و تربیت بدنی و ... از مواردی بود که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در پایان یکی از دانشجویان حاضر در جلسه به عنوان نماینده تمامی دانشجویان فعال فرهنگی به ارائه پیشنهادات، انتقادات و سوالات و درخواست های فرهنگی پرداخت.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور در پایان این نشست ضمن پاسخگویی به سوالات و درخواست های دانشجویان بار دیگر از تمامی زحمات دانشجویان فعال فرهنگی تشکر نمود و بیان داشت به یاری خداوند و تلاش شما امیدواریم فعالیت های فرهنگی را در سال جدید با قدرت و انگیزه دو چندان به پیش ببریم.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر