جمعه 10 فروردین 1403   14:32:50
اخبار دانشگاه
1397/2/5 چهارشنبه حضور مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در سینما فرهنگ شهرستان جهت تماشای فیلم سینمایی به وقت شام پیرو مصوبه قبلی شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان مبنی بر اخذ ماهانه یک نوبت سانس اختصاصی سینما برای کارکنان، اساتید و دانشجویان و به منظور حمایت از این صنعت و ایجاد نشاط در مجموعه دانشگاه، این بار مجموعه دانشگاه پیام نور جهت تماشای فیلم به وقت شام ساخته ابراهیم حاتمی کیا در سینما فرهنگ اردستان حاضر شدند.

دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ریاست دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در اولین نشست شورای فرهنگی این دانشگاه در سال جدید ضمن اشاره به تشویق دانشجویان و نسل جوان به منظور استقبال از تماشای فیلم در سینما و تقویت این صنعت بیان داشت سینما یک هنر مرکب است و برای تولید یک اثر سینمایی علوم و هنرهای مختلف باید درک شود دیدن فیلم و تماشای تئاتر یکی از تفریحات مردم در همه نقاط دنیاست و توانسته بسیاری را به سمت خود جذب کند، به گونه ای که این اشتیاق آن ها، سینما را به صنعتی پر سود برای کشورهای جهان اول تبدیل کرده است.

وی اظهار داشت علاوه بر دستگاه های دولتی و خصوصی مرتبط با فرهنگ و هنر  از جمله دانشگاه پیام نور مرکز اردستان، خانواده ها نیز خود در ایجاد فرهنگ تماشای فیلم و تئاتر بسیار نقش دارند که دانشگاه پیام نور مرکز اردستان قصد دارد با دعوت خانواده ها به حضور در سینما، به اشاعه این فرهنگ کمک نماید.

در این نشست رئیس دانشگاه پیام نور اظهار داشت فیلم " به وقت شام "  واقعیتی از مظلومیت مدافعان حرم را به تصویر می کشد که هم اکنون در حال اکران می باشد و تماشای این فیلم به عنوان یک اقدام فرهنگی و آشنایی دانشجویان با تفکر داعشی و اسلام صهیونیستی و آمریکایی، بسیار ضروری می باشد.

یکشنبه دوم اردیبهشت ماه، ریاست، اساتید، کارکنان و دانشجویان  دانشگاه پیام نور مرکز اردستان جهت تماشای فیلم " به وقت شام " با موضوع " مظلومیت مدافعان حرم " در سینما فرهنگ شهرستان اردستان حاضر شدند.

" به وقت شام " فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا محصول سال ۱۳۹۶ می‌باشد این فیلم بیست و سوم اسفند ماه ۱۳۹۶ در سینماهای کشور اکران گردید و موفق شد 3 سیمرغ بلورین را در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کند.

در پایان ریاست، اساتید، کارکنان و دانشجویان فعال فرهنگی عکسی دسته جمعی به یادگار گرفتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر