جمعه 10 فروردین 1403   15:00:33
اخبار دانشگاه
1397/2/5 چهارشنبه بازدید ریاست، اعضای هیات علمی و مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان از مجموعه کشت و صنعت فجر اصفهان در راستای تقویت مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان که فرایند طولانی و مسیر پرفراز و نشیبی طی شد تا امروز این دانشگاه شاهد افتتاح آن باشد و به منظور تعامل، همکاری و تبادل اطلاعات در بخش کشاورزی، شنبه اول اردیبهشت ماه، ریاست، اعضای هیات علمی و مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان از شرکت کشت و صنعت فجر اصفهان واقع در چهارمیل و همچنین گلخانه ها و اراضی کشاورزی که تحت مدیریت این شرکت می باشد بازدید نمودند.
در حاشیه این بازدید، جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت مذکور و مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان برگزار گردید که ایجاد یک رابطه همکاری و تعامل مستمر در حوزه کشاورزی، تبادل اطلاعات و انجام تحقیقات علمی بین دانشگاه به عنوان قطب علمی و شرکت کشت و صنعت فجر اصفهان به عنوان قطب کشاورزی و صنعتی شهرستان مهمترین محور این نشست بود.
در این نشست دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین مجموعه فعال، دارای فناوری و تجهیزات لازم و مدرن در زمینه کشاورزی و صنعت اظهار داشت مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان که زیر نظر شهرک علمی تحقیقاتی استان اصفهان فعالت می نماید با پیگیری های مجدانه و مستمر مسئولین استانی، شهرستانی  و مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در اسفند ماه سال 1396 افتتاح و به بهره برداری رسید.
ایشان در ادامه افزود بر آن هستیم تا ضمن حضور در مجموعه های فعال و ارزشمندی چون شرکت کشت و صنعت فجر اصفهان، از نظرها، ایده ها و راه کارهای این مراکز پیشرو و با تجربه در عرصه صنعت و کشاورزی در برنامه های پیش روی مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان استفاده نماییم .
در پایان دکتر محمد ابراهیم ایرج پور از جناب آقای مهندس صادقی مدیر عامل این شرکت دعوت نمود تا با حضور در دانشگاه پیام نور ضمن بازدید از مرکز رشد و خلاقیت و آشنایی بیشتر با نحوه فعالیت این مرکز، تفاهم نامه ای در خصوص همکاری و تعامل متقابل بین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و شرکت کشت و صنعت منعقد شود.
مهندس صادقی نیز ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی به مجموعه دانشگاه پیام نور توضیحاتی را در خصوص راه اندازی، محور فعالیت شرکت و ... ارائه نمود و ضمن استقبال از ایجاد رابطه همکاری و تعامل بین دانشگاه و شرکت فجر قول مساعد دادند که در در روزهای پیش رو از دانشگاه پیام نور و مرکز رشد و خلاقیت واقع در این دانشگاه دیدار نمایند.
در پایان تمامی حضار از بخش های مختلف شرکت کشت و صنعت فجر اصفهان بازدید نمودند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر