شنبه 1 اردیبهشت 1403   12:00:06
اخبار دانشگاه

1397/2/15 شنبه جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان برتر علمی و فعال فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان اردستان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر ( ع ) - روز جوان و با دعوت دانشجویان برتر علمی و فعال فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان از حجت الاسلام و المسلمین حاج صادق طباطبایی نژاد جهت حضور در این دانشگاه و برگزاری یک نشست صمیمی میان دانشجویان و نماینده محترم شهرستان، این نشست یکشنبه 9 اردیبهشت ماه با حضور نماینده محترم شهرستان، مسئول دفتر نماینده، امام جماعت دانشگاه ( رئیس حوزه علمیه شهرستان )، ریاست، تعدادی از اساتید، کارکنان و دانشجویان برتر علمی و فعال فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در اتاق کنفرانس این دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی و تبریک اعیاد شعبانیه ( میلاد حضرت علی اکبر روز جوان ) و همچنین تشکر از حضور نماینده محترم شهرستان در این دانشگاه بیان داشت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با سابقه ای بیش از بیست سال فعالیت آموزشی و فرهنگی در سطح شهرستان یکی از دانشگاه های موفق در سطح استان است. ایشان ضمن معرفی رشته ها در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، به فعالیت های صورت گرفته در حوزه های آموزشی فرهنگی، تاسیس مرکز خلاقیت و شکوفایی و ...  در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان اشاره کرد و بیان داشت این دانشگاه یکی از قدیمی ترین و پر افتخارترین دانشگاه در سطح استان است که تا به حال در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی و اداری و مالی رتبه های بالایی را کسب نموده است.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج صادق طباطبایی نژاد نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور میان قشر دانشگاهی، برگزاری این نشست ها را بسیار خوشایند دانست و افزود: گلایه ها، انتقادات و پشنهادات سازنده شما باعث بهتر شدن روند کاری ما شده و موجب می شود که ایراد کار خود را بهتر بدانیم و دانشجویان نیز از مشکلات و مسایل مدیریتی آگاه شوند.

وی از دانشجویان خواست تا در صحنه های فرهنگی و اجتماعی فعال تر و پویا تر باشند چرا که شما دانشجویان هستید که می توانید در شکل گیری تصمیمات مدیریتی دانشگاه سهیم باشید و مسایل خود را به راحتی حل نمائید.

ایشان دانشجوی واقعی را فردی پرسش گر و مطالبه گر دانست و افزود: اراده مسئولین بر تسهیل و شفاف سازی هرچه بهتر فرآیندها به منظور فراهم نمودن بسترهای حمایتی لازم از دانشجویان و رفع مشکلات شهرستان است.

در این نشست نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارشی از وضعیت کمیسیون فرهنگی مجلس و فعالیتهای انجام گرفته در این مدت، به سوالات مختلف دانشجویان پاسخ داد.

تشکیل اتاق فکر در راستای استفاده و بهره گیری از خرد و دانش جمعی، ایجاد ارتباط میان دفتر نماینده با دانشگاه، توسعه اشتغال پایدار، تشکیل فرهنگ سرا و کارگروه های تخصصی و ... از عمده مباحثی بود که در این نشست مطرح و در خصوص آن بحث و گفتگو شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر