جمعه 31 فروردین 1403   20:20:54
اخبار دانشگاه
1397/2/30 یکشنبه مراسم معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه مراسم معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با حضور سرهنگ فخرل فرمانده سپاه پاسداران ناحیه اردستان، سرهنگ زائری جانشین ایشان، دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه و چندی از مسئولین دانشگاه و سپاه پاسداران در دفتر ریاست این دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم، دکتر محمد ابراهیم ایرج پور ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی، بسیج را بازوی توانمند دانشگاه در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت : از مسئول جدید بسیج دانشجویی انتظار می رود علاوه بر حفظ جایگاه رفیع بسیج دانشجویی در مجموعه دانشگاه، نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه ها تلاش و کوشش کند.

وی با بیان اینکه بسیج چشم بینای دانشگاه است، گفت: یک دانشجوی بسیجی علاوه بر اینکه خوب درس می خواند باید در تمام مسائل و در همه ابعاد وارد عمل شده و ضمن تحلیل درست وقایع به تبیین مسائل بصورت درست و کامل در دانشگاه تلاش کند.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان گفت : بسیج دانشجویی برای اقدام عملیاتی در حوزه ی کارهای فرهنگی اقدام و عمل را در دستور کار خود بیش از پیش قرار داده و برای سبک زندگی و تبیین اندیشه های اسلامی در این موضوع اقدام نماید.

در ادامه سرهنگ فخرل فرمانده سپاه پاسداران ناحیه اردستان ضمن تقدیر از دکتر محمد ابراهیم ایرج پور و مسئولین دانشگاه در خصوص همکاری شایسته با بسیج و سپاه بیان داشت در آخرین دیداری که دانشجویان با مقام معظم رهبری داشتند ایشان تأکید داشتند دانشجویان آرمان‌خواهی را مد نظر داشته باشند.

ایشان با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگی وظیفه بزرگی بر دوش بسیج است، اظهار کرد: بسیج با هیچ جناح سیاسی عقد اخوت نبسته و تنها حافظ ارزش‌های اسلامی در کشور و همچنین دانشگاه‌ها است.

وی مجموعه بسیج و امور فرهنگی دانشگاه را یاوران ولایت خواند و گفت: همه باید در راه اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران گام نهاده و با هوشیاری و کسب بصیرت های لازم به تبیین فرامین مقام معظم رهبری در بین دانشجویان قدم بردارند.

در پایان این مراسم آقای محمد امین فدایی به عنوان مسئول بسیج دانشجویی و آقای محسن رضوانیان به عنوان فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان معرفی شدند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر