جمعه 10 فروردین 1403   16:52:24
اخبار دانشگاه
1397/2/30 یکشنبه حضور مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در سینما فرهنگ شهرستان جهت تماشای فیلم سینمایی لاتاری پیرو مصوبه قبلی شورای فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان مبنی بر اخذ ماهانه یک نوبت سانس اختصاصی سینما برای کارکنان، اساتید و دانشجویان و به منظور حمایت از این صنعت و ایجاد نشاط در مجموعه دانشگاه، این بار مجموعه دانشگاه پیام نور جهت تماشای فیلم لاتاری ساخته محمد حسین مهدویان در سینما فرهنگ اردستان حاضر شدند.

با برگزاری یک نظر سنجی در کانال اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با عنوان " مایل هستید کدام فیلم را در سینما تماشا کنید " از میان فیلم های " به وقت شام "، " لاتاری "، " لونه زنبور " و " مصادره " که به نظر سنجی گذاشته شد لاتاری با کسب 47% آرای دانشجویان به عنوان فیلم منتخب جهت نمایش در سینما فرهنگ اردستان برگزیده شد و فیلم های، به وقت شام 33%، لونه زنبور 14% و مصادره 6% به ترتیب مابقی آرای نظر سنجی را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است که فیلم " به وقت شام " در تاریخ دوم اردیبهشت ماه برای اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان اکران شد.

" لاتاری " در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای ایران اکران گردید و به عنوان پرمخاطب‌ترین فیلم سی و ششمین جشنواره فجر معرفی شد.

چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه، مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان جهت تماشای فیلم " لاتاری " در سینما فرهنگ شهرستان اردستان حاضر شدند.

در پایان ریاست، اساتید، کارکنان و دانشجویان عکسی دسته جمعی به یادگار گرفتند.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر