جمعه 31 فروردین 1403   02:10:20
اخبار دانشگاه
1397/3/5 شنبه جلسه گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور مسئولین دانشگاه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان، مسئول بسیج دانشجویی، دانشجویان بسیجی و فعال فرهنگی دانشگاه چهارشنبه 2 اردیبهشت ماه و به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، مسئولین دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با مسئول، فرمانده بسیج دانشجویی شهید همت، دانشجویان بسیجی و فعالین فرهنگی این دانشگاه در سالن کنفرانس این دانشگاه نشست داشتند.

 در این نشست صمیمی ابراهیم زاهدزاده ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمدگویی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین در ماه مهمانی خدا و با بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت های بسیجیان در آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت «بسیج یک نهاد ارزشمند است که می تواند شیرازه ی ملت ایران باشد، و همه ملت را به هم پیوند دهد و یک هم افزایی در جامعه ایجاد کند.»

وی تأکید کرد باید قدردان رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدا باشیم و از خداوند می‌خواهیم ما را ادامه دهنده راه آن سبک بالان آسمانی قرار دهد.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز اردستان گفت « در این دانشگاه به بسیج دانشجویی با دید یک همکار نگاه می شود و آن را یکی از اجزای مهم سیستم می دانیم چرا که همه ما خود بسیجی هستیم.»

ایشان ضمن اشاره به انتظارات جامعه از یک دانشجوی بسیجی به بیان وظایف و مسئولیتهای آنان پرداخت و خواستار تعامل سازنده، هدفمند و مؤثر  بسیج دانشجویی با مسئولین به ویژه امور فرهنگی دانشگاه شد و بسیج دانشجویی  را بازویی توانا برای مدیریت دانشگاه معرفی کرد.

در ادامه آقای محمد امین فدایی مسئول بسیج دانشجویی شهید همت دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا، به ویژه شهدای عملیات بیت المقدس و تشکر از ریاست دانشگاه به جهت همکاری صمیمی با بسیج، اظهار کرد: سابقه ولایی و انقلابی دکتر ایرج پور از گذشته برای همگان مشهود بوده است و وجود ایشان در این مسند پشتوانه محکمی برای مجموعه بسیج دانشجویی است.

وی با بیان اینکه بسیج یک تفکر، فرهنگ و ایده ای نو است، به بیانات رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) در این خصوص اشاره کرد و گفت: هرکس که دل در گرو نظام دارد، بسیجی است.

در این نشست در خصوص همکاری بیش از پیش مدیریت فرهنگی دانشگاه با مسئول بسیج دانشجویی و اشاعه فرهنگ بسیج و روحیه بسیجی در بین دانشجویان تاکید شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر