پنجشنبه 9 فروردین 1403   16:09:12
اخبار دانشگاه

1397/12/1 چهارشنبه حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در راهپیمایی 22 بهمن ماه مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان اردستان با حضوری با شکوه و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم‌ الله ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه‌ای وصف‌ناپذیر از بصیرت و ولایتمداری را خلق کرده و چله تماشایی انقلاب اسلامی را رقم زدند.

اساتید، کارکنان و دانشجویان بصیر و آگاه ( بسیج دانشجویی شهید همت، اعضای کانون ها و اعضای انجمن های علمی ) دانشگاه پیام نور مرکز اردستان نیز بار دیگر روز دوشنبه 22 بهمن ماه از ساعت 10:00 صبح با حضور گسترده در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

حسین راد از دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به ترتیب مجری و شعاردهنده این راهپیمایی بزرگ بود که افتخاری برای این دانشگاه محسوب می شود.

مجموعه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان از همان ابتدای راهپیمایی ( ساعت 10:00 ) به همراه اقشار مختلف مردمی در مسیر تعیین شده از میدان امام خمینی ( ره ) به سمت میدان نماز در شهرستان اردستان حضور داشتند و با سر دادن شعار‌های " الله اکبر - خامنه‌ای رهبر "، " مرگ بر آمریکا" ، " مرگ بر اسرائیل"، " مرگ بر آل‌سعود خائن" ، " 22 بهمن ماه یوم‌الله یوم الله"، " بنیانگذار نهضت روح الله روح الله"، " یاد شهیدان خدا زنده باد " و ... پاسخ دندان‌شکنی به تهدید‌های سردمداران کاخ سفید، رژیم صهیونیستی و عربستان صعودی دادند.

حضور دانش آموزان و دانشجویانی که در زمان شکل گیری انقلاب حضور نداشتند تماشایی و چشمگیر بود و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و همچنین کاغذ نوشته‌هایی، پیام خود را به گوش جهانیان و دشمنان نظام رساندند و حمایت خود را از نظام مقدس اسلامی با صدای بلند اعلام کردند.

در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن و پس از خواندن قطعنامه، در اعتراض به سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، پرچم این کشورها به آتش کشیده شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر