سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403   15:39:05
اخبار دانشگاه

1397/12/10 جمعه گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن در دانشگاه پیام نور مرکز اردستان سه شنبه 7 اسفند ماه به مناسبت میلاد با سعادت دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت روز مادر و همچنین روز زن نشستی با همین موضوع، با حضور رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به ویژه دو تن از بانوان همکار در اتاق کنفرانس این دانشگاه برگزار گردید.

سه شنبه 7 اسفند ماه به مناسبت میلاد با سعادت دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت فاطمه زهرا (س) و پاسداشت روز مادر و همچنین روز زن نشستی با همین موضوع، با حضور رئیس و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به ویژه دو تن از بانوان همکار در اتاق کنفرانس این دانشگاه برگزار گردید.

ابتدای این نشست دکتر محمد ابراهیم ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان با تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن به کارکنان این مرکز دانشگاهی از وفاداری، صبر و شکیبایی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان ویژگی هایی بارز آن حضرت یاد کرد و خواستار الگو سازی رفتار آن حضرت در خانواده‌ها شد.

رئیس مرکز اردستان افزود: از ویژگی های شاخص حضرت فاطمه زهرا (س) می‌توان به دیدگاه ایشان در همسرداری و تکریم خانواده، تربیت صحیح فرزندان، ولایت مداری و حمایت همه جانبه آن حضرت از مقام والای ولایت اشاره کرد و همچنین احادیث گهربار و کلمات قصار این بانوی بزرگوار همه و همه نشان از بالندگی روحی و معنوی غیرقابل وصف ایشان دارد.

ایشان در این مراسم بیان داشت: جایگاه و مقام زن در آیات، احادیث و روایات بسیار بالا است و از دامان پاک مادران است که انسان های بزرگ تربیت می شوند.

وی گفت: باید تلاش شود با تکیه بر تعالیم همه معصومین و توسل به ارواح طیبه آنان، ظرفیتی در خودمان به وجود بیاوریم تا افراد موثر و تحول آفرینی همچون حضرت فاطمه زهرا (س) باشیم.

ایرج پور با تشکر از امور فرهنگی دانشگاه به جهت برپایی این نشست اظهار امیدواری کرد که در سال آینده با حضور گرم کارکنان، اساتید و دانشجویان این دانشگاه شاهد برگزاری جشن‌ با شکوه‌تر و همراه با معرفت باشیم.

عرض تبریک و اهدای شاخه‌ گل از سوی رئیس مرکز به بانوان کارمند و پذیرایی پایان بخش این نشست بود که شور و شعف خاصی به این مراسم بخشید.

شایان ذکر است سال قبل جشن با شکوهی برگزار گردید لیکن در سال 1397 به دلایل عدم بودجه کافی و عدم شروع کلاس ها و عدم حضور دانشجو در مرکز، این مراسم در قالب نشست و به صورت مختصر و محدود برگزار گردید.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر