جمعه 31 فروردین 1403   02:59:38
اخبار دانشگاه

1398/8/19 یکشنبه حضور رئیس، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز اردستان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان این مراسم راس ساعت 10:00 صبح دوشنبه 13 آبان 1398 از میدان امام خمینی (ره) شهرستان اردستان شروع و تا میدان نماز این شهرستان ادامه داشت.

این مراسم راس ساعت 10:00 صبح دوشنبه 13 آبان 1398 از میدان امام خمینی (ره) شهرستان اردستان شروع و تا میدان نماز این شهرستان ادامه داشت.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان اردستان با حضوری با شکوه و گسترده در راهپیمایی سراسری یوم‌ الله 13 آبان، بار دیگر حماسه‌ای وصف‌ناپذیر از بصیرت و ولایتمداری را خلق کردند.

رئیس، اساتید، کارکنان و دانشجویان بصیر و آگاه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان ( بسیج دانشجویی شهید همت، اعضای کانون ها و اعضای انجمن های علمی ) نیز همگام و همراه با سایر مردم با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و با سر دادن شعارهای " مرگ بر استکبار "، " مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر اسرائیل " و ... بار دیگر با آرمان های بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و شهدا تجدید میثاق کردند.

 سخنرانی ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان اردستان، اجرای سرود دانش آموزی، به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل در اعتراض به سیاست‌های آنها و قرائت قطعنامه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از دیگر برنامه های این روز بود.

لازم به ذکر است پرچم آمریکا و اسرائیل با هزینه دانشگاه پیام نور مرکز اردستان و توسط دانشجویان این مرکز طراحی، تهیه و در مراسم راهپیمایی 13 آبان به آتش کشیده شد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر