شنبه 1 اردیبهشت 1403   16:50:40
اخبار دانشگاه
1394/6/28 شنبه سه شنبه 24 شهریور 94 جلسه تودیع و معارفه روسای دانشگاه پیام نور اردستان برگزار شد در این مراسم مسئولین ارشد شهرستان ، روسای ادارات، اعضاء محترم هیات علمی ، کارکنان و جمعی از دانشجویان حضور داشتند.

در ابتدا دکتر مجید درودیان گزارش اجمالی از عملکرد دوران مدیریت خود ارائه کرد و پس از آن فرماندار محترم شهرستان به بیان نکاتی ارزشمند و راهبردی در خصوص چشم انداز و اهداف 1404 و اینکه علم و صنعت می بایست دوشا دوش هم تولید ثروت کنند پرداخت.

سپس آقای دکتر مهدی یوسفی ریاست عالیقدر استان ضمن تشکر از آقای دکتر درودیان ، به نکات ارزشمند پیرامون رسالت دانشگاه و تحصیل کردگان دانشگاهی پرداخت و تاکید جدی برای اینکه عمده مشکلات جامعه در تمام زمینه ها می بایست توسط دانشگاه و دانشگاهیان مرتفع گردد نمود.

سپس به ویژگیها و تواندمندیهای علمی ، پژوهشی و مدیریتی آقای دکتر محمدابراهیم ایرج پور اشاره کرد و ابراز امید کرد ایشان با توجه به تواندمندیهای فردی و وجود کارکنانی با تجربه بتواند این دانشگاه را به جایگاه واقعی خود ارتقاء دهد و در نهایت حکم آقای دکتر ایرج پور را تنفیذ کرد.

آقای دکتر ایرج پور به عنوان آخرین سخنران جلسه ضمن تقدیر و سپاس از حضور گرم کلیه مهمانان عزیز به بیان دیدگاههای خود با محوریت فرهنگی پرداخت و اهداف اصلی خود را به اختصار بیان کرد.

همچنین ایشان آمادگی خود و دانشگاه را برای تعامل با کلیه مسئولین و ادارات شهرستان در تمام زمینه ها اعلام نمود.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر