شنبه 8 اردیبهشت 1403   00:23:41
اخبار دانشگاه
1394/7/8 چهارشنبه حضور نخبگان و خبرنگاران در دانشگاه پیام نور اردستان سه شنبه ساعت 10 صبح نخبگان تحت عنوان انجمن متفکران جوان در سالن همایش دانشگاه پیام نور اردستان گرد هم آمدند.

در این دیدار که به منظور تعامل با نخبگان و تحلیل و بررسی معضلات شهرستان تشکیل شد آقای دکتر ایرج پور رئیس دانشگاه گفت دانشگاه پیام نور اردستان با وجود اساتید خبره و طراز اول و همچنین نگاه کاملا فرهنگی از هر گونه همکاری و تعامل استقبال می کند.
ایشان ضمن اظهار خشنودی از تشکیل این انجمن قول مساعدت در تمام زمینه ها را به آنها داد و متقابلا از آنها خواست در حوزه مسائل مختلف در جهت پیشرفت دانشگاه همکاری نمایند.
وی همچنین اعلام نمود مجموعه دانشگاه آمادگی شنیدن کلیه نظرات و پیشنهادات شما جوانان را دارد.
ایرج پور به طور اجمالی از چشم انداز دانشگاه و اهداف بلندی که برای ارتقاء دانشگاه پیش رو دارد توضیحاتی ارائه نمود.
سپس مسئول انجمن توضیحاتی در خصوص نحوه شکل گیری انجمن و اهداف آن را بیان کرد و از رویکرد دانشگاه نسبت به انجمن اظهار خشنودی کرد.
در همین راستا خبرنگاران حاضر در جلسه (اعم از خبرگزاری ایرنا، فارس ، اردستان نیوز ، زواره نیوز ، مسئول خبری صدا و سیما و  و هفته نامه ارگ دستان ، اهالی آفتاب ، نصف جهان و زاینده رود در یک فضای کاملا صمیمی و دوستانه کلیه سوالاتی که مدتها بود ذهن آنها را درگیر کرده از ریاست دانشگاه پرسیدند و ایشان ضمن گزارش عملکرد یک ماهه مسئولیت خود، با صعه صدر به تمامی سوالات آنها پاسخ داد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر