جمعه 7 اردیبهشت 1403   20:39:15
اخبار دانشگاه


1394/7/30 پنجشنبه جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اردستان در دانشگاه پیام نور برگزار شد در راستای حمایت همه جانبه از مقوله بسیار مهم امر به معروف و پیشگام بودن دانشگاه ها در این عرصه، پیشنهاد تشکیل جلسه در سالن شورای دانشگاه از طرف رئیس مرکز ارائه شد. این جلسه درتاریخ 28/08/94 ساعت 10 صبح با حضور جمع کثیری از مسئولین ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان که در رأس آن امام جمعه محترم و فرماندار ارجمند قرار دارند تشکیل شد.

در این جلسه همه حاضرین با اتفاق نظر موضوع امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین مقوله های روز دانسته و اجرای آن را برابر چارچوب های تعیین شده امری ضروری و مهم دانستند.

 آقای دکتر ایرج پور رئیس دانشگاه پیام نور مرکز اردستان به عنوان میزبان این جلسه اظهار داشتند چنانچه هر نهاد یا سازمانی وظایف خود را از خرد تا کلان به دقت و به موقع انجام دهد بدون شک شاهد مشکلات بیشتر و بزرگتری نخواهیم بود.

ایشان پرداختن به مفاهیم بلند دینی و بیان فلسفه قیام عاشورا را از مهمترین معروفات دانست و ابراز امیدواری کرد مداحی به اصالت دینی و واقعی خود نزدیکتر شوند.

در پایان این نشست، با برپایی نماز جماعت به امامت نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شهرستان حاج آقا دهشیری و مداحی و قرائت زیارت عاشورا جلسه به پایان رسید.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر